عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ
|
20-07-2020, 08:11 PM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ
سلام
منن ابتدا نسخه رایگان را نصب کرده و چندین سند را ثبت کرده ام سپس نسخه پولی را خریداری و نصب کرده ام اما در زمان ثبت سند ایراد نرم افزاری تاریخ را می گیرد و ماهیت ایراد بدین معنی است که فیلد تاریخ میلادی را نمی تواند تبدیل کند در صورتیکه از تاریخ شمسی استفاده می کنم |
|||
21-07-2020, 11:34 AM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ
سلام
این مورد را در تلگرام یا واتس آپ به شمارۀ 09106790876 خبر دهید. تا همکاران ما با ابزارهای ریموت مشکل را بررسی کنند. دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار http://khoshamoz.ir/index.php/post658 دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار http://khoshamoz.ir/index.php/post1191 |
|||
25-08-2020, 10:00 AM
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ
سلام خسته نباشید من میتونم اطلاعاتم رو از ندم افزار پاتریس ب نرم افزار راهکار انتقال بدم یا نه
|
|||
25-08-2020, 06:48 PM
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ
با سلام
خیر این امکان وجود ندارد. دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار http://khoshamoz.ir/index.php/post658 دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار http://khoshamoz.ir/index.php/post1191 |
|||
|
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان