راهکار سافت بزرگترین تولید کننده نرم افزارهای رایگان مالی و اداری
ارسال پاسخ 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثبت هزینه های جاری
09-05-2020, 09:06 AM
ارسال: #1
ثبت هزینه های جاری
سلام.من قصد ثبت هزینه های جاری شرکت خودم در نرم افزار دارم.مثه دریافتی های بابت تنخواه شرکت و اشخاص.
قسمت حسابداری نرم افزار سیستم یکپارچه خیلی کامله و نیاز به دانش حسابداری داره که من ندارم و در این حد هم نیاز ندارم.
اما میخواهم هزینه هام رو ثبت کنم ک ه بعدا ازشون یک گزارشی داشته باشم.
برای این منظور از قسمت خزانه داری و کنترل نقدینگی نرم افزار استفاده کردم. عملیات معرفی صندوق و حساب رو انجام دادم اما در بخش افزودن پرداخت نقدی با انتخاب صندوق مربوطه ارور میدهد که سرفصل مربوط به موجودی صندوق یافت نشد.
نمیدونم چی کار کنم؟
ایا برای ثبت هزینه ها از همین قسمت باید استفاده کنم؟
گزارش گیری میشه کرد؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
09-05-2020, 11:49 AM
ارسال: #2
RE: ثبت هزینه های جاری
سلام
اول یک نکتۀ خیلی مهم: برای کار با خزانه داری نیز نیاز به دانش حسابداری دارید، چون در نهایت باید اطلاعات اولیه را برای بخش خزانه داری تعریف کنید تا به حسابداری وصل شود و تولید سند کند و بعد از آن از حسابداری گزارشان مربوطه را بگیرید. اگر دانش حسابداری دوبل ندارید توصیۀ ما استفاده از نرم افزار فروشگاهی راهکار است که برای همین منظور تولید شده است.

اما در مورد این مسألۀ صندوق: در هنگام معرفی صندوقها یکسری اطلاعات در مورد سرفصل های حسابداری پرسیده می شود که با توجه به حسابهایی که تعریف کرده اید (و البته اینجا برای درک این ارتباطات نیاز به دانستن مفاهیم حسابداری دوبل دارید) آنها را به سرفصل های مربوطه متصل می کنید. مشابه این مسأله را در مورد اشخاص، حسابهای بانکی و ... دارید.
تصویر پیوست را ببینید.


فایل(های) پیوست تصاویر بندانگشتی
   

دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post658

دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post1191
بازدید از وبسایت این کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان