هزینه های جاری
|
10-09-2016, 10:36 AM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
هزینه های جاری
با سلام
لطفا اگه امکانش هست یه توضیح در مورد چگونگی وارد کردن هزینه های جاری فروشگاه مثل اجاره مغازه کرایه آژانس و خرید های روزانه مثل پلاستیکو این جور چیزا بدید.ممنون |
|||
10-09-2016, 02:43 PM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: هزینه های جاری
با سلام.
ابتدا وارد منوی "تعاریف - امور مالی - انواع هزینه ها" شوید. در این قسمت نوع هزینه ها را معرفی کنید بعنوان مثال "هزینه اجاره، هزینه برق، هزینه حقوق آقای فلانی و ..." سپس وارد منوی "عملیات - امور مالی - امور مالی" شوید. در این صفحه نوع سند را "پرداخت هزینه" انتخاب کنید و سپس دکمه افزودن را بزنید. مبلغ سند (مبلغ هزینه) را وارد کنید. نوع هزینه و صندوق را انتخاب کنید و اگر توضیحاتی لازم دارد توضیحات را ثبت کرده و سند را ثبت نمایید. تمام. نرم افزار حسابداری راهکار این نرم افزار را می توانید از سایت راهکار سافت دانلود نمایید. http://www.RahkarSoft.com |
|||
19-11-2020, 01:21 AM
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: هزینه های جاری
ببخشید اگه محل پرداخت هزینه ها از صندوق نباشه از بانک باشه یا بخوایم از بدهی فردی به ما یا طلبش کسر و اضافه کنیم باید چگونه آمل کنیم؟! البته بنده نسخه رایگان را روی سیستم خودم دارم. و الان به مشکل برخوردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
|
|||
19-11-2020, 12:00 PM
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: هزینه های جاری
نقل قول:ببخشید اگه محل پرداخت هزینه ها از صندوق نباشه از بانک باشه یا بخوایم از بدهی فردی به ما یا طلبش کسر و اضافه کنیم باید چگونه آمل کنیم؟! البته بنده نسخه رایگان را روی سیستم خودم دارم. و الان به مشکل برخوردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. این امکان بعدها در بروز رسانی ها اضافه شده است: دو گزینۀ "پرداخت هزینه از بانک" و "پرداخت هزینه با چک" هم اکنون در نسخه بروز رسانی موجودند. دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار http://khoshamoz.ir/index.php/post658 دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار http://khoshamoz.ir/index.php/post1191 |
|||
|
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان