راهکار سافت بزرگترین تولید کننده نرم افزارهای رایگان مالی و اداری
ارسال پاسخ 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه استفاده از گزینه رسید موقت
04-03-2018, 07:09 PM
ارسال: #1
نحوه استفاده از گزینه رسید موقت
با سلام مجدد و تشکر از زحماتتون
رسید موقت فرمی است موقت و ارزش آن تا صدور رسید قطعی انبار است و زمانی از آن استفاده می شود که نیاز به انجام پروسه هایی برای امکان صدور رسید قطعی لازم باشد، عموماً رسید موقت انبار جهت کنترل اقلام از نظر مقداری و کیفی قبل از رسید دائم صادر می شود، این فرم از نظر حسابداری مبنای عملیات نمی باشد. حال سوال این است که وقتی رسید موقت صادر می کنیم نباید به موجودی انبار اضافه بشه تا زمانی که رسید قطعی آن کالا صادر شود. ولی در اینجا رسید موقت هم همانند رسید قطعی به موجودی انبار اضافه می کنه.
آیا این ایراد می باشد؟؟
سوال بعدی این که حالا این رسید موقت که صادر کردیم رو چه جوری به رسید قطعی تبدیل کنیم؟؟
ممنونم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
04-03-2018, 08:10 PM
ارسال: #2
RE: نحوه استفاده از گزینه رسید موقت
با سلام

در مورد رسید موقت حق با شما می باشد. در حال حاضر هیچ نوع مکانیزمی برای مدیریت رسیدهای موقت به صورت سیستمی و اتوماتیک در نرم افزار نداریم. صرفاً برای این نوع رسید موقت را در نرم افزار دیده ایم که تفکیکی برای کاربر باشد تا بتواند بعداً آنها را شناسایی کند و نوعش را به دائمی تغییر بدهد.

از نظر سیستمی الان رسید موقت ها دقیقاً مثل دائمی ها هستند و موجودی انبار را نیز بروز می کنند.

در آینده انشالله این قسمت توسعه داده خواهد شد و مدیریت رسیدهای موقت در نرم افزار صورت خواهد پذیرفت.

با سپاس

دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post658

دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post1191
بازدید از وبسایت این کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان