پشتیبانی راهکار
عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - نسخه قابل چاپ

+- پشتیبانی راهکار (http://forum.rahkarsoft.com)
+-- انجمن: پاسخ به سوالات آموزشی در زمینه نرم افزارهای راهکار سافت (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- انجمن: سیستم یکپارچۀ راهکار (/forumdisplay.php?fid=31)
+--- موضوع: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ (/showthread.php?tid=4615)



عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - mghs - 20-07-2020 08:11 PM

سلام
منن ابتدا نسخه رایگان را نصب کرده و چندین سند را ثبت کرده ام سپس نسخه پولی را خریداری و نصب کرده ام اما در زمان ثبت سند ایراد نرم افزاری تاریخ را می گیرد و ماهیت ایراد بدین معنی است که فیلد تاریخ میلادی را نمی تواند تبدیل کند در صورتیکه از تاریخ شمسی استفاده می کنم


RE: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - admin - 21-07-2020 11:34 AM

سلام
این مورد را در تلگرام یا واتس آپ به شمارۀ 09106790876 خبر دهید. تا همکاران ما با ابزارهای ریموت مشکل را بررسی کنند.


RE: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - Zahra72 - 25-08-2020 10:00 AM

سلام خسته نباشید من میتونم اطلاعاتم رو از ندم افزار پاتریس ب نرم افزار راهکار انتقال بدم یا نه


RE: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - admin - 25-08-2020 06:48 PM

با سلام
خیر این امکان وجود ندارد.