عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - نسخه قابل چاپ +- پشتیبانی راهکار (http://forum.rahkarsoft.com) +-- انجمن: پاسخ به سوالات آموزشی در زمینه نرم افزارهای راهکار سافت (/forumdisplay.php?fid=4) +--- انجمن: سیستم یکپارچۀ راهکار (/forumdisplay.php?fid=31) +--- موضوع: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ (/showthread.php?tid=4615) |
عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - mghs - 20-07-2020 08:11 PM سلام منن ابتدا نسخه رایگان را نصب کرده و چندین سند را ثبت کرده ام سپس نسخه پولی را خریداری و نصب کرده ام اما در زمان ثبت سند ایراد نرم افزاری تاریخ را می گیرد و ماهیت ایراد بدین معنی است که فیلد تاریخ میلادی را نمی تواند تبدیل کند در صورتیکه از تاریخ شمسی استفاده می کنم RE: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - admin - 21-07-2020 11:34 AM سلام این مورد را در تلگرام یا واتس آپ به شمارۀ 09106790876 خبر دهید. تا همکاران ما با ابزارهای ریموت مشکل را بررسی کنند. RE: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - Zahra72 - 25-08-2020 10:00 AM سلام خسته نباشید من میتونم اطلاعاتم رو از ندم افزار پاتریس ب نرم افزار راهکار انتقال بدم یا نه RE: عدم ثبت سند در نسخه 5 و ایراد به تاریخ - admin - 25-08-2020 06:48 PM با سلام خیر این امکان وجود ندارد. |