پشتیبانی راهکار
ثبت هزینه های جاری - نسخه قابل چاپ

+- پشتیبانی راهکار (http://forum.rahkarsoft.com)
+-- انجمن: پاسخ به سوالات آموزشی در زمینه نرم افزارهای راهکار سافت (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- انجمن: سیستم یکپارچۀ راهکار (/forumdisplay.php?fid=31)
+--- موضوع: ثبت هزینه های جاری (/showthread.php?tid=4585)



ثبت هزینه های جاری - mirmohsen - 09-05-2020 09:06 AM

سلام.من قصد ثبت هزینه های جاری شرکت خودم در نرم افزار دارم.مثه دریافتی های بابت تنخواه شرکت و اشخاص.
قسمت حسابداری نرم افزار سیستم یکپارچه خیلی کامله و نیاز به دانش حسابداری داره که من ندارم و در این حد هم نیاز ندارم.
اما میخواهم هزینه هام رو ثبت کنم ک ه بعدا ازشون یک گزارشی داشته باشم.
برای این منظور از قسمت خزانه داری و کنترل نقدینگی نرم افزار استفاده کردم. عملیات معرفی صندوق و حساب رو انجام دادم اما در بخش افزودن پرداخت نقدی با انتخاب صندوق مربوطه ارور میدهد که سرفصل مربوط به موجودی صندوق یافت نشد.
نمیدونم چی کار کنم؟
ایا برای ثبت هزینه ها از همین قسمت باید استفاده کنم؟
گزارش گیری میشه کرد؟


RE: ثبت هزینه های جاری - admin - 09-05-2020 11:49 AM

سلام
اول یک نکتۀ خیلی مهم: برای کار با خزانه داری نیز نیاز به دانش حسابداری دارید، چون در نهایت باید اطلاعات اولیه را برای بخش خزانه داری تعریف کنید تا به حسابداری وصل شود و تولید سند کند و بعد از آن از حسابداری گزارشان مربوطه را بگیرید. اگر دانش حسابداری دوبل ندارید توصیۀ ما استفاده از نرم افزار فروشگاهی راهکار است که برای همین منظور تولید شده است.

اما در مورد این مسألۀ صندوق: در هنگام معرفی صندوقها یکسری اطلاعات در مورد سرفصل های حسابداری پرسیده می شود که با توجه به حسابهایی که تعریف کرده اید (و البته اینجا برای درک این ارتباطات نیاز به دانستن مفاهیم حسابداری دوبل دارید) آنها را به سرفصل های مربوطه متصل می کنید. مشابه این مسأله را در مورد اشخاص، حسابهای بانکی و ... دارید.
تصویر پیوست را ببینید.