پشتیبانی راهکار
هزینه های جاری - نسخه قابل چاپ

+- پشتیبانی راهکار (http://forum.rahkarsoft.com)
+-- انجمن: پاسخ به سوالات آموزشی در زمینه نرم افزارهای راهکار سافت (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- انجمن: نرم افزار فروشگاهی راهکار (/forumdisplay.php?fid=21)
+--- موضوع: هزینه های جاری (/showthread.php?tid=378)



هزینه های جاری - franky512 - 10-09-2016 10:36 AM

با سلام
لطفا اگه امکانش هست یه توضیح در مورد چگونگی وارد کردن هزینه های جاری فروشگاه مثل اجاره مغازه کرایه آژانس و خرید های روزانه مثل پلاستیکو این جور چیزا بدید.ممنون


RE: هزینه های جاری - تیم پشتیبانی راهکار - 10-09-2016 02:43 PM

با سلام.

ابتدا وارد منوی "تعاریف - امور مالی - انواع هزینه ها" شوید. در این قسمت نوع هزینه ها را معرفی کنید بعنوان مثال "هزینه اجاره، هزینه برق، هزینه حقوق آقای فلانی و ..."

سپس وارد منوی "عملیات - امور مالی - امور مالی" شوید. در این صفحه نوع سند را "پرداخت هزینه" انتخاب کنید و سپس دکمه افزودن را بزنید. مبلغ سند (مبلغ هزینه) را وارد کنید. نوع هزینه و صندوق را انتخاب کنید و اگر توضیحاتی لازم دارد توضیحات را ثبت کرده و سند را ثبت نمایید.

تمام.


RE: هزینه های جاری - M. Y - 19-11-2020 01:21 AM

ببخشید اگه محل پرداخت هزینه ها از صندوق نباشه از بانک باشه یا بخوایم از بدهی فردی به ما یا طلبش کسر و اضافه کنیم باید چگونه آمل کنیم؟! البته بنده نسخه رایگان را روی سیستم خودم دارم. و الان به مشکل برخوردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.


RE: هزینه های جاری - admin - 19-11-2020 12:00 PM

نقل قول:ببخشید اگه محل پرداخت هزینه ها از صندوق نباشه از بانک باشه یا بخوایم از بدهی فردی به ما یا طلبش کسر و اضافه کنیم باید چگونه آمل کنیم؟! البته بنده نسخه رایگان را روی سیستم خودم دارم. و الان به مشکل برخوردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

این امکان بعدها در بروز رسانی ها اضافه شده است: دو گزینۀ "پرداخت هزینه از بانک" و "پرداخت هزینه با چک" هم اکنون در نسخه بروز رسانی موجودند.