پشتیبانی راهکار
نصب نسخه جدید - نسخه قابل چاپ

+- پشتیبانی راهکار (http://forum.rahkarsoft.com)
+-- انجمن: پاسخ به سوالات آموزشی در زمینه نرم افزارهای راهکار سافت (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- انجمن: سوالات متفرقه (/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: نصب نسخه جدید (/showthread.php?tid=1709)



نصب نسخه جدید - mehdihasanpour1360@gmail.com - 07-01-2019 02:49 AM

سلام، خسته نباشید، من نسخه ۳.۰.۰.۰ رو یکسال پیش خریداری کردم و در حال استفاده هستم، در یک جمله نرم‌افزار بسیار عالیه و نیاز به تعریف نداره، اما متأسفانه جدیدا مشکلی برای من به وجود اومده، تقویم رو که باز میکنم اول یک پیغام خطا میده بعد که باز میشه هیچ عددی نشون داده نمیشه و فقط جدول هفته و غیره موجوده بدون هیچ عددی، دوم اینکه در گزارشات تحلیلی با وارد کردن تاریخ شروع و پایان و تاریخ پیش بینی، ارقام پیش بینی شده رو نمایش نمیده، هیچ عددی،سوم اینکه اگه نسخه آخر رو نصب کنم، و به دلایلی بخوام برگردم به همون نسخه قبلی (۳.۰.۰.۰) مشکلی پیش نمیاد؟ اطلاعات از بین نمیره؟


RE: نصب نسخه جدید - admin - 07-01-2019 12:41 PM

با سلام

نیازی نیست به نسخه قبل باز گردید. به شکل زیر عمل کنید مشکل حل می شود.
وارد Control Panel و سپس Region شوید. در تب Format مشابه تصویر زیر گزینه short date را بر روی MM/dd/yyyy تنظیم کنید. یکبار ریستارت کنید، مشکل باید حل شود.

[عکس: 00000000000000019292.PNG]

با سپاس