پیشنهادات جهت بهبود دبیرخانه - نسخه قابل چاپ +- پشتیبانی راهکار (http://forum.rahkarsoft.com) +-- انجمن: پاسخ به سوالات آموزشی در زمینه نرم افزارهای راهکار سافت (/forumdisplay.php?fid=4) +--- انجمن: سیستم یکپارچۀ راهکار (/forumdisplay.php?fid=31) +--- موضوع: پیشنهادات جهت بهبود دبیرخانه (/showthread.php?tid=1461) |
پیشنهادات جهت بهبود دبیرخانه - shikh - 14-05-2018 12:55 PM 1 - ایجاد نامه صادره از دبیرخانه نبوده بلکه می بیاست از کارمند و یا مدیر شروع شده و با امضای مدیر به دبیرخانه ارجاع شود. 2- تاریخ و شماره نامه صادره می بایست توسط سیستم و پس از تایید مدیر بصورت انوماتیک بر روی نامه درج شود. لازم است الگو پیش فرض تعربف شود. 3- در قسمت ارجاعات کارتابل فرد مسول (کارمند) می بایست گزینه پاسخ به نامه و یا ایجاد نامه داشته باشد. 4- در قسمت نامه های وارد اتصال با اسکنر اضافه شود. 5- قسمت دبیرخانه و اداری باید از قسمت مالی جدا شود. در حال حاضر دبیرخانه زیر مجموعه قسمت مالی است. پیشنهاد: در فرم اول ورود به شرکت سوال شود پس از ورود به شرکت در منو مالی سوالات دوره پرسیده شود زیرا قسمت اداری شرکت مستقل از دوره مالی است. RE: پیشنهادات جهت بهبود دبیرخانه - admin - 14-05-2018 04:07 PM نقل قول:پیشنهادات جهت بهبود دبیرخانه با سلام پیشنهادات شما به تیم فنی منتقل شدند. با سپاس |