پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: چند امکان در انبارداری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام

چند امکان برای انبارداری مورد نیاز است لطفا راهنمایی فرمایید که آیا در نرم افزار یکپارچه وجود دارند :

1- امکان حواله به مصرف و یا به درجریان ساخت

2- امکان دریافت کالای تولید شده به انبار محصول نهایی

3- امکان فروش از انبار محصول تولید شده

4- انتخاب حساب شناور شخص برای رسید مواد و کالا اگر در حساب های پرداختنی باشد چطور انتخاب شود؟ چون فقط در رسید حساب کل و معین انتخاب می شوند.
با سلام

امکاناتی که شما اشاره کردید، عمدتا مربوط به بخش تولید می باشند، نرم افزار راهکار هنوز تجهیز به ماژول تولید نشده است و در آینده با اضافه شدن بخش تولید این موارد نیز طبیعتا گنجانده خواهند شد.
در حال حاضر این گونه حواله های مرتبط با مصرف و یا تولید را از نوع عادی (یا همان نامشخص) می توانید بزنید.

در مورد انتخاب انبار مربوطه برای فروش، خرید و ... مانعی وجود ندارد. در واقع در سیستم یکپارچه راهکار شما در معرفی انبارها محدودیتی ندارید و به هر تعداد انبار که مورد نیاز داشته باشید می توانید معرفی نمایید و عملیات خرید و فروش را از انبارهای مختلف انجام بدهید.

نقل قول: انتخاب حساب شناور شخص برای رسید مواد و کالا اگر در حساب های پرداختنی باشد چطور انتخاب شود؟ چون فقط در رسید حساب کل و معین انتخاب می شوند.

ما در رسید اساسا امکان انتخاب هیچ نوع سرفصل حسابداری را نداریم، حال چه از نوع کل و معین باشد و چه از نوع شناور. لطفا یک تصویر از این قسمت که مدنظرتان است بفرستید تا بدانیم دقیقا در مورد کدام صفحه و بخش برنامه صحبت می فرمایید.

با سپاس
با تشکر از پاسخ، چه زمانی این بخش تولید اضافه خواهد شد؟ چون با توجه به انرژی و وقتی که صرف کار با نرم افزار میشود و اطلاعات در آن ثبت میشود مهم است که بدانیم چه زمانی امکان استفاده از بخش تولید وجود دارد.
نقل قول:با تشکر از پاسخ، چه زمانی این بخش تولید اضافه خواهد شد؟ چون با توجه به انرژی و وقتی که صرف کار با نرم افزار میشود و اطلاعات در آن ثبت میشود مهم است که بدانیم چه زمانی امکان استفاده از بخش تولید وجود دارد.

با سلام

حقیقتا امکان ارائه جدول زمانبندی را نداریم. از این بابت پوزش ما ار بپذیرید.

اما بطور کل :

در سال جاری یعنی 1396 برنامه ای برای توسعه ماژول جدید نداریم، و تمرکز بر روی تقویت ماژولهای ارائه شده قبلی می باشد. در مورد تولید، دلیل تاخیر در توسعه و ارائه آن اینست که به نوعی ماژول تولید بسیار وابسته به سایر ماژولهای دیگر مثل حسابداری، انبار و حتی حقوق و دستمزد و ... می باشد.

برای همین قبل از توسعه آن باید ابتدا تمامی پیش نیازهای لازم در سیستم توسعه داده شوند. و بعد از آن طراحی و تولید ماژولهایی چون تولید و همینطور بهای تمام شده آغاز می گردد.

با سپاس
آدرسهای ارجاع