پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ایراد در محاسبه سود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
من در قسمت فروش کالایی رو ثبت کردم و در ادامه در قسمت اضافات فاکتور هزینه پست و حمل و نقل کالا رو ثبت کردم که قاعدتا هزینه پست رو من نقدا پرداخت کردم و مشتری اون هزینه رو به من عودت میده ولی در قسمت سود کالا سیستم اون هزینه اضافات رو به عنوان سود محاسبه میکنه در صورتی که اون مبلغ پولی هست که پرداخت شده و با همون مقدار دریافت شده در نتیجه احتساب اون در سود غلطه در ادامه می خواستم اگر ممکن باشد یه قسمت نیز که در چاپ فاکتور نمایش داده شود در خصوص همین هزینه پست و حمل و نقل و یا بسته بندی لحاظ گردد تا مشتری وقتی فاکتور را دریافت میکند مطلع گردد اضافه فاکتور مربوط به چه قسمت بوده
با سلام

نقل قول:من در قسمت فروش کالایی رو ثبت کردم و در ادامه در قسمت اضافات فاکتور هزینه پست و حمل و نقل کالا رو ثبت کردم که قاعدتا هزینه پست رو من نقدا پرداخت کردم و مشتری اون هزینه رو به من عودت میده ولی در قسمت سود کالا سیستم اون هزینه اضافات رو به عنوان سود محاسبه میکنه در صورتی که اون مبلغ پولی هست که پرداخت شده و با همون مقدار دریافت شده در نتیجه احتساب اون در سود غلطه

در مورد مساله سود و زیان همکاران ما مشغول یک بررسی اساسی هستند و انشالله تمامی پارامترهای لازم در آن گنجامده می شود. نرم افزار فروشگاهی راهکار در نسخه بروز رسانی بعدی در این زمینه انشالله به یک ثباتی خواهد رسید.

نقل قول:یه قسمت نیز که در چاپ فاکتور نمایش داده شود در خصوص همین هزینه پست و حمل و نقل و یا بسته بندی لحاظ گردد تا مشتری وقتی فاکتور را دریافت میکند مطلع گردد اضافه فاکتور مربوط به چه قسمت بوده

در این مورد امکانش هم اکنون نیز در نرم افزار می باشد. حتی نمونه ای هم در این زمینه طراحی شده است و در سرور راهکار قرار گرفته است. به تصویر زیر نگاه کنید و توضیحات زیر آن را نیز بخوانید.

[عکس: 00000000000000001631.PNG]

همانطور که در تصویر نیز مشخص است، اضافات و کسورات فاکتور هم بصورت جمع کلی و هم بصورت ریز مشخصات در فاکتور قابل مشاهده هستند. برای اینکه این نمونه را بتوانید داشته باشید مراحل زیر را انجام بدهید:
وارد منوی "تعاریف - تنظیمات - ویرایش قالب گزارشات" شوید.
ردیف "چاپ فاکتور سايز A4" را انتخاب کنید.
حالا بر روی دکمه "دانلود قالب برای گزارش انتخاب شده" کلیک کنید. (در این مرحله موقتا باید اینترنت را وصل کنید تا برنامه بتواند به سرور راهکار وصل شود.)
در صفحه ظاهر شده ردیف "فاکتور A4 - نمونه 02 - با امکان نمایش اضافات و کسورات ..." را انتخاب کنید و بعد دکمه انتخاب را بزنید. قبل از اینکه دکمه انتخاب را بزنید هشدار زیر را نیز بخوانید.

هشدار : وقتی در این قسمت از برنامه قالبی را از سرور راهکار دانلود می کنید جایگزین قالب فعلی شما می شود. یعنی قالب فعلی از بین می رود. پس اگر احیانا آن را احتیاج دارید یک نسخه از فایل frx آن را جایی ذخیره کنید تا در صورت لزوم بتوانید بعدا به آن دسترسی داشته باشید.

با سپاس.
(17-08-2017 12:51 PM)admin نوشته: [ -> ]در این مورد امکانش هم اکنون نیز در نرم افزار می باشد. حتی نمونه ای هم در این زمینه طراحی شده است و در سرور راهکار قرار گرفته است. به تصویر زیر نگاه کنید و توضیحات زیر آن را نیز بخوانید.


همانطور که در تصویر نیز مشخص است، اضافات و کسورات فاکتور هم بصورت جمع کلی و هم بصورت ریز مشخصات در فاکتور قابل مشاهده هستند. برای اینکه این نمونه را بتوانید داشته باشید مراحل زیر را انجام بدهید:
وارد منوی "تعاریف - تنظیمات - ویرایش قالب گزارشات" شوید.
ردیف "چاپ فاکتور سايز A4" را انتخاب کنید.




با سپاس.
سلام ممنون از پاسخ گویی چون من از چاپ 8 سانتی با فیش پرینتر استفاده میکنم گزینه فروش اضافات رو ندیده بودم باید خودم وقت بزارم و در اونجا گزارشی برای خودم طراحی کنم
آدرسهای ارجاع