پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: دسترسی کاربر به شرکت ها اعمال نمیشوند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام

برای عدم دسترسی کاربری به سک شرکت دیگر محدودیت های لازم اعمال شده است ولی وقتی با کاربر وارد محیط برنامه میشویم میتواند شرکتها را دیده و وارد آنها شود.
لازم به ذکر است کاربر مربوطه از نسخه رایگان 3.1.0.0 استفاده میکند.

نکته اینکه وقتی از نسخه 3.9.9 برای کاربر مذکور استفاده میشود شرکت های دیگر نشان داده نمیشوند و همه چیز درست است.

ضمنا هنگام ورود این کاربر از نسخه رایگان یکبار لیست شرکت ها و دوره های مالی نشان داده میشود و پس از انتخاب و ورود نیز دوباره این لیست نمایش داده میشود. که باید گزینه خروج ار انتخاب کنیم و به سوال خروج پاسخ خیر بدهیم.

با تشکر
با سلام

این قابلیت امنیتی در نسخه رایگان وجود ندارد. حتما باید از نسخه های بالاتر (ترجیحا نسخه آخر) استفاده شود تا این قابلیت کار کند.

یک نکته بسیار مهم : استفاده همزمان از نسخه های متفاوت با یک دیتابیس مشترک کار بسیار بسیار خطرناکی است و حتی ممکن است موجب از بین رفتن یا خراب شدن داده هایتان شود. به هیچ وجه این کار را انجام ندهید.

اگر همه برنامه های روی یک شبکه نسخه رایگان باشند مشکلی پیش نخواهد آمد. اما اگر یکی از آنها نسخه متفاوتی داشته باشد همان یک برنامه کار را خراب خواهد کرد. بنابر این شما یا همه برنامه ها را بروز رسانی کنید و یا همه آنها را با نسخه رایگان استفاده نمایید.

حتی موقع بروز رسانی هم دقت داشته باشید که مثلا اگر یکی 3.8 است بقیه هم الزاما 3.8 باشند. یکی اگر 3.7 باشد کار خراب می شود.

با سپاس
آدرسهای ارجاع