پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تغییر سیستم یکپارچه به سیستم فروشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
باسلام باتوجه به پیامی که شما درخخصوص نرم افزار برایه حسابداریه یک اشپزخانه.که توصیه شما این بود که از سیستم فروشگاهی استفاده کنیم . درهمین خصوص میخواستم بدونم چجوری این نرم افزار یکپارچه رو به سیستم فروشگاهی تغییر بدیم .ممنون میشم زود جواب بدید باتشکر
نقل قول:باسلام باتوجه به پیامی که شما درخخصوص نرم افزار برایه حسابداریه یک اشپزخانه.که توصیه شما این بود که از سیستم فروشگاهی استفاده کنیم . درهمین خصوص میخواستم بدونم چجوری این نرم افزار یکپارچه رو به سیستم فروشگاهی تغییر بدیم .ممنون میشم زود جواب بدید باتشکر

با سلام

نرم افزار فروشگاهی راهکار و سیستم یکپارچه راهکار دو نرم افزار کاملا مستقل از همدیگر هستند و اساسا اهداف طراحی هر کدام و تیم طراحی این دو نرم افزار نیز کاملا مستقل از یکدیگر می باشند. شما می توانید هر دوی این نرم افزارها را همزمان روی کامپیوتر خود نصب داشته باشید و هیچ تداخلی نیز با یکدیگر ندارند. ضمن اینکه اساسا هیچ ارتباطی هم با یکدیگر ندارند.

با این توضیحات، اساسا اینکه بگوییم این را به آن تغییر بدهیم معنای خاصی ندارد. شما نرم افزار فروشگاهی را از سایت دانلود کنید و نصب کنید. و بعد فیلمهای آموزشی اش را ببینید و شروع به کار با آن بنمایید.

لینک دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان راهکار
http://new.rahkarsoft.com/index.php/post161

توجه مهم : با توجه به اینکه شما قبلا سیستم یکپارچه راهکار را روی کامپیوترتان نصب کرده اید مراحل نصب شما بسیار ساده تر از سایرینی می باشد که می خواهند تازه برنامه را نصب کنند. چون شما طبیعتا اس کیو ال سرور اکسپرس را قبلا دانلود و نصب کرده اید، توصیه می کنم جهت نصب از طریق تلگرام با شماره 09106790876 با کارشناسان نصب راهکار ارتباط برقرار کنید تا کار نصب را برایتان انجام بدهند (هزینه ای هم ندارد و کاملا رایگان این کار را برایتان انجام خواهند داد) .

یک نکته : اگر هم منظورتان از تغییر اینست که در سیستم یکپارچه اطلاعاتی وارد کرده اید و می خواهید اطلاعات شما به نرم افزار فروشگاهی منتقل شود چنین امکانی وجود ندارد و اطلاعات این دو نرم افزار قابل انتقال به یکدیگر نمی باشند و دلیل این مساله هم اینست که این دو نرم افزار از لحاظ ساختاری از زمین تا آسمان با هم متفاوت می باشند.

توصیه می کنم برای درک بهتر تفاوتهای این دو نرم افزار نوشتار زیر را بخوانید :

مقایسه نرم افزار فروشگاهی راهکار با سیستم یکپارچه راهکار و پاسخ به سوالات رایج در ارتباط با این موضوع
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355335

با سپاس
آدرسهای ارجاع