پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: گزارش ساز هوشمند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و احترام خدمت دوستان در راهکار سافت:
در خصوص ایجاد گزارش ساز هوشمند قبلا پیشنهاداتی عرض کردم ولی منجر به ایجاد گزارش ساز فوری راهکار شد که این گزارش فقط بکار کسانی میاد که از دانش بالایی در خصوص دستورات و ساختار بانک اطلاعاتی و کد های SQL داشته باشند. عملا اکثر خریداران و کاربران از این امکان نمیتونن استفاده کنن.
مثلا خود من برای یک گزارش در مورد چک های پرداختی و دریافتی بر اساس سررسید در یک بازه زمانی مشخص مثلا از 96/0501 تا 96/0510 نتونستم گزارشی در نرم افزار فروشگاهی راهکار پیدا کنم .
البته در سیستم جستجوی راهکار تا اندازه ای این مشکل حل میشه .در واقع برای انتخاب یک بازه زمانی امکانی وجود نداره . (همین موردی که در بالاعرض کردم)
گزارشی که راهکار به ما میده فقط براساس تاریخ دریافت یا ثبت چکه و تاریخ سررسید که خیلی نیازه فقط یک تاریخ مثلا یک روز خاصه رو گزارش میده .
انشاالله در ویرایش ها بعدی این مشکل حل بشه.
با سپاس
با سلام

نقل قول:در خصوص ایجاد گزارش ساز هوشمند قبلا پیشنهاداتی عرض کردم ولی منجر به ایجاد گزارش ساز فوری راهکار شد که این گزارش فقط بکار کسانی میاد که از دانش بالایی در خصوص دستورات و ساختار بانک اطلاعاتی و کد های SQL داشته باشند. عملا اکثر خریداران و کاربران از این امکان نمیتونن استفاده کنن.

ابزارهای گزارش ساز فوری راهکار و همینطور ابزار هوش تجاری راهکار با اهداف از پیش تعیین شده قبلی و خاصی طراحی شده اند و ایده اصلی آنها از نرم افزار BI شرکت مایکروسافت و همینطور یکی دو نرم افزار دیگر در حوزه BI گرفته شده است. این را از این بابت خدمتتان عرض کردم که تصور شما در این مورد که بنا به پیشنهاد شما این دو ابزار طراحی شده اند تصور صحیحی نیست. البته از نظر کاربرد با چیزی که مد نظر شما می باشد تا حدودی شباهت زیادی دارد. در واقع این نوع نرم افزارها یکسری ابزارهای عمومی هستند که در حوزه محدود خودشان بسیار می توانند مفید باشند. یعنی هر چند شاید نتوان انواع گزارشها را با آنها طراحی کرد اما هر کدام در جای خودشان و در گستره وظایف خودشان ابزارهای خیلی مفیدی هستند.

البته این ابزارها در حال ادغام با سایر بخش های نرم افزار هستند و به مرور زمان کاربردهای بیشتر آنها را در بخش های مختلف نرم افزار شاهد خواهید بود.

نقل قول:مثلا خود من برای یک گزارش در مورد چک های پرداختی و دریافتی بر اساس سررسید در یک بازه زمانی مشخص مثلا از 96/0501 تا 96/0510 نتونستم گزارشی در نرم افزار فروشگاهی راهکار پیدا کنم .
البته در سیستم جستجوی راهکار تا اندازه ای این مشکل حل میشه .در واقع برای انتخاب یک بازه زمانی امکانی وجود نداره . (همین موردی که در بالاعرض کردم)
گزارشی که راهکار به ما میده فقط براساس تاریخ دریافت یا ثبت چکه و تاریخ سررسید که خیلی نیازه فقط یک تاریخ مثلا یک روز خاصه رو گزارش میده

این مورد را به تیم فنی منتقل کردیم تا در نسخه های بروز رسانی مد نظر داشته باشند.

با سپاس از اطلاع رسانی شما.
آدرسهای ارجاع