پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: انتقال اسناد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام

1- آیا میتوان در نرم افزار یکپارچه یک سیستم دو دفتره ایجاد کرد که اسنادی را که مورد نیاز است به شرکت یا دوره مالی خاصی انتقال داد بدون این که نیاز باشد دوباره همان اسناد را ثبت کنیم؟

2- اگر قبل از ثبت اسناد در سیستم کدینگ پیشفرض که از سرور راهکار دانلود می شود در نحوه شماره گذاری و هر نوع تغییر دیگری داده شود ( به عبارت دیگر سفارشی نمودن نحوه کدینگ) در آینده اشکالی از لحاظ نرم افزاری به وجود نمی آید؟
با سلام

نقل قول:1- آیا میتوان در نرم افزار یکپارچه یک سیستم دو دفتره ایجاد کرد که اسنادی را که مورد نیاز است به شرکت یا دوره مالی خاصی انتقال داد بدون این که نیاز باشد دوباره همان اسناد را ثبت کنیم؟

چنین امکانی در نرم افزار وجود ندارد. اساسا کلمه سیستم دو دفتره کلمه سنگینی است و بهتر هم هست از آن استفاده نکنیم. در آینده هم قصد افزودن چنین امکانی را نداریم.

نقل قول:2- اگر قبل از ثبت اسناد در سیستم کدینگ پیشفرض که از سرور راهکار دانلود می شود در نحوه شماره گذاری و هر نوع تغییر دیگری داده شود ( به عبارت دیگر سفارشی نمودن نحوه کدینگ) در آینده اشکالی از لحاظ نرم افزاری به وجود نمی آید؟

هیچ اشکالی به وجود نمی آید. در واقع اساسا شما می توانید از کدینگ پیش فرض هیچ استفاده ای هم نکنید. آنها فقط یکسری کدینگ پیشنهادی هستند و نه بیشتر. هدف از ایجاد آن کدینگ های پیش فرض بیشتر جنبه آموزشی برای حسابداران تازه کارتر و یا دانشجویانی دارد که مخاطب نرم افزار راهکار هستند. در واقع کدینگ بهتر است در هر جایی با توجه به سرفصلهای مورد نیاز همان جا معرفی گردد.

با سپاس
قصد راه اندازی یا دخواست چنین سیستمی نبود، فقط این که بتوان اسنادی را به دوره مالی دیگر یا شرکت دیگر انتقال داد.
با سلام

نقل قول:قصد راه اندازی یا دخواست چنین سیستمی نبود، فقط این که بتوان اسنادی را به دوره مالی دیگر یا شرکت دیگر انتقال داد.

در مورد قبلی چون مشخصا کلمه "سیستم دو دفتره" در صحبتهای شما آمده بود آن پاسخ را ارائه کردیم. در مورد انتقال اسناد از یک دوره مالی به سایر دوره ها برنامه چنین امکانی ندارد.

با سپاس
آدرسهای ارجاع