پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ثبت چکهای اول دوره
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام چکهای دریافتنی وپرداختنی اول دوره راچطورثبت کنم؟[/i]
نقل قول:سلام چکهای دریافتنی وپرداختنی اول دوره راچطورثبت کنم؟[/i]

با سلام

متاسفانه در این زمینه نرم افزار کمبود دارد و هنوز چنین امکانی ندارد. ضمن اینکه این مساله را به تیم فنی منتقل کردیم تا امکان ثبت چکهای اول دوره را در برنامه اضافه کنند، برای اینکه فعلا کار شما راه بیفتد می توانید به عنوان یک راه حل موقتی این کار را انجام دهید.

در اشخاص یک شخص با نامی مشابه "افتتاحیه" یا "اول دوره" معرفی کنید و کلیه چکهای اول دوره را برای این شخص معرفی کنید، تا موجب ایجاد بدهکاری یا بستانکاری اضافه برای سایر اشخاص نگردد. همچنین می توانید این نام را به دو نام تفکیک کنید و بعنوان مثال از نامهای "چکهای دریافتی اول دوره" و "چکهای پرداختی اول دوره" استفاده نمایید تا این دو از هم تفکیک باشند. هر چند این روش خالی از اشکال نیست و برای این دو شخص فرضی ایجاد بدهکاری یا بستانکاری می کند اما بعنوان یک راه حل موقتی می تواند راهگشا باشد.

با سپاس
سلام.من نرم افزار رایگان شما رانصب کرده بودم.ولی چون امکان هیچ تماس تلفنی مستقیم با راهکار نداشتم فکرکردم اگرنرم افزار جدید شماروبخرم مشکلم حل میشه اماحل نشد.سوالم اینه که اولا چرا یک ارتباط تلفنی یا پیامکی برای مشتریان نمیذارید ودوم اینکه چه وقتی این مسیله رابه تیم فنی منتقل کردیدوفکرمیکنید چه وقت این مشکل حل بشه بااینهمه چکهای اول دوره که نمیشه حسابداری راشروع کردواون راه حل هم که دادید عملی نیست باتشکر
با سلام

نقل قول:سوالم اینه که اولا چرا یک ارتباط تلفنی یا پیامکی برای مشتریان نمیذارید

در این مورد توضیحات کافی در لینک زیر آمده است :

شیوه پشتیبانی نرم افزارهای راهکار و پاسخ به سوالات رایج در این زمینه
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355444

نقل قول:چه وقتی این مسیله رابه تیم فنی منتقل کردیدوفکرمیکنید چه وقت این مشکل حل بشه بااینهمه چکهای اول دوره که نمیشه حسابداری راشروع کردواون راه حل هم که دادید عملی نیست

مواردی که ما به تیم فنی منتقل می کنیم به مرور زمان و طی نسخه های بروز رسانی در نرم افزارها گنجانده می شوند. متاسفانه ارائه جدول دقیق زمانی برای ما با توجه به حجم بسیار بالای درخواستها وجود ندارد.

با سپاس
آدرسهای ارجاع