پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: چگونگی حذف مرحله پرینت previwe
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام.
چگونه می توان فقط با زدن ثبت و چاپ قبض پرینت شود و print previwe باز نشود و با یک کلیک چاپ شود?
نقل قول:با سلام.
چگونه می توان فقط با زدن ثبت و چاپ قبض پرینت شود و print previwe باز نشود و با یک کلیک چاپ شود?

با سلام

وارد منوی "تعاریف - تنظیمات - تنظیمات کاربر" شوید. در تب "تنظیمات چاپ فاکتور" تیک گزینه "پیش نمایش قبل از چاپ فاکتور" را بردارید. و تنظیمات را ذخیره کنید.

تصویر زیر این موضوع را به شما نشان می دهد.

[عکس: 00000000000000000176.png]
ممنونم. البته یک سری تنظیمات اضافه هم میخواست که از مطالب قبلی استفاده کردم و حل شد. یک نکته این هست که پرینتر را باید پرینتر دیفالت ویندوز قرار داد و تنظیمات داخل ویرایش فاکتور را انجام داد
نقل قول:ممنونم. البته یک سری تنظیمات اضافه هم میخواست که از مطالب قبلی استفاده کردم و حل شد. یک نکته این هست که پرینتر را باید پرینتر دیفالت ویندوز قرار داد و تنظیمات داخل ویرایش فاکتور را انجام داد

با سلام

برای عدم نمایش پیش نمایش همین تنظیمی که به شما گفتم کفایت می کند. آن موردی که شما اشاره کردید صفحه انتخاب پرینتر است که طبیعتا برنامه باید بداند اطلاعات را با چه پرینتری چاپ کند و برای همین برنامه ضمن اینکه لیست پرینترها را به شما نشان می دهد از شما سوال می کند تا پرینتر را تعیین کنید.

البته اگر فقط از یک پرینتر استفاده می کنید و همیشه با همان پرینتر چاپ می گیرید می توانید در تنظیمات ویندوز آن پرینتر را بصورت پرینتر پیش فرض معرفی کند و در تنظیمات قالب فاکتور هم طبق آموزش زیر آن صفحه انتخاب پرینتر را مخفی کنید. تا دیگر این صفحه باز نشود و این سوال هم پاسخ ندهید.

آموزش زیر در همین ارتباط تهیه شده است، حتما بخوانید.

چگونه فرم انتخاب پرینتر را نمایش ندهیم و چاپ مستقیم با پرینتر پیش فرض انجام شود؟
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355287

با سپاس
آدرسهای ارجاع