پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: بازیابی پشتیبان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و خسته نباشید
اگر در دو سیستم جداگانه دو شرکت نصب شده باشند و بخواهیم هر دو شرکت را در یک سیستم و یک نرم افزار بازیابی کنیم به چه صورت امکان پذیره.ممنون راهنمایی بفرمایید.
با سلام.
اگر دو نرم افزار را بر روی دو کامپیوتر جداگانه نصب کرده اید و یا اینکه بر روی یک کامپیوتر و با استفاده از نصب دو نسخه جداگانه از اس کیو ال سرور این کار را انجام داده اید. به زبان فنی تر اگر دو پایگاه داده جداگانه دارید ادغام آنها به سادگی میسر نمی باشد و باید حتمآ توسط متخصصان راهکار سافت انجام شود.
اما اگر بر روی یک نرم افزار دو یا چند شرکت معرفی کرده اید همه اطلاعات در یک پایگاه داده نگاهداری می شوند و با تهیه نسخه پشتیبان اطلاعات همه شرکتها پشتیبان گیری می شوند و با بازیابی، کلیه شرکتها اطلاعاتشان بازیابی می گردند.
امیدواریم پاسخ خود را گرفته باشید در غیر اینصورت مساله را بیشتر برایمان بشکافید.
ممنون از راهنمایی خوبتان
متوجه شدم.
آیا می توان با توجه به inport , export کردن اطلاعات از طریق فایل excell اسناد یک پایگاه داده را به پایگاه دیگر انتقال داد؟
با سلام.
به هیچ عنوان پیشنهاد انتقال از طریق فایل اکسل بصورت مستقیم به جداول پایگاه داده را نمی دهیم.

اساسآ پایگاه های داده ای رابطه ای که به نام RDBMS شناخته می شوند بسته به طراحی تحلیلگران سیستم دارای ارتباطات منطقی بین جداول مختلف می باشند که وقتی شما از داخل نرم افزار خاص آن شرکت اطلاعات را ثبت می کنید ارتباطات بصورت منطقی برقرار و حفظ می گردند. اطلاعات داخل پایگاه داده بصورت متمرکز در یک جدول خاص نمی باشند و در جداول مختلفی تقسیم شده اند که جزء اصول نرمال سازی پایگاه داده می باشد و اساسآ بحث طولانی دارد و اینجا جای مطرح کردنش نمی باشد. اگر بدون شناخت کافی از تحلیل پایگاه داده اقدام به انتقال اطلاعات بصورت مستقیم به داخل جداول پایگاه داده کنید قطعآ سیستم دارای اشکالات متعددی می گردد.
حتی اگر در جایی شرکتی مجبور باشد به هر دلیل فنی اطلاعات پایگاه داده شرکت دیگری را به داخل نرم افزار خودش منتقل نماید ابتدا از طریق روشهای مهندسی معکوس پایگاه داده منبع را تحلیل و مو شکافی می نمایند و بعد از شناخت ارتباطات منطقی پایگاه داده سپس اقدام به انتقال اطلاعات می نمایند که اصلاحآ به آن عملیات کانورت یا ترانسفر داده ها می گویند و حتی ممکن است برای ترانسفر داده ها مجبور به برنامه نویسی و نوشتن نرم افزارهای واسطی بشوند.
لذا به هیچ وجه چنین پیشنهادی را نمی نماییم.
آدرسهای ارجاع