پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: عدم پذیرش رمز پس از نصب به روز رسانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
بنده کمتر از 3 ماه است که نرم افزار فروشگاهی رو خریداری کردم بعد از نصب به روز رسانی کد فعالسازی بنده رو قبول نمیکنه.لطفا راهنمایی بفرمایید.ضمنا به سامانه هم پیامک کردم سریال نرم افزارم سه قسمتی شده که وسطش خط تیره گذاشته شده ولی کد فعالسازی رو قبول نمیکنه
نقل قول:سلام
بنده کمتر از 3 ماه است که نرم افزار فروشگاهی رو خریداری کردم بعد از نصب به روز رسانی کد فعالسازی بنده رو قبول نمیکنه.لطفا راهنمایی بفرمایید.ضمنا به سامانه هم پیامک کردم سریال نرم افزارم سه قسمتی شده که وسطش خط تیره گذاشته شده ولی کد فعالسازی رو قبول نمیکنه

با سلام

مکانیزم سریالها یک مشکلی داشتند که توسط همکاران ما برطرف شده است. در این بروز رسانی استثنائا پیامک جواب نمی دهد. سریال را از طریق تلگرام به شماره 09106790876 ارسال کنید تا کد فعالسازی را بصورت دستی به شما بدهند. از بروز رسانی بعد مانند گذشته می توانید کد فعالسازی را از طریق پیامک دریافت نمایید.

با سپاس
آدرسهای ارجاع