پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: پیشنهاد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
قبلاً از هرچیز از آبدیت جدید نرم افزار تشکر میکنم مخصوصا تکمیل قسمت پیامک و امیدوارم در آینده شاهد پیشرفت این بخش باشیم
در مورد فرم افزودن طرف حساب هم اگر به این صورت باشد که اطلاعات پایه در صفحه اول فرم و اطلاعات تکمیلی در زبانه جدید باشد(مانند زبانه مشخصات کالا در فروشگاه اینترنتی در فرم افزودن کالا) خیلی بهتر هست اینطوری هم هماهنگی بین قسمتهای مختلف نرم افزار برقرار هست و هم برای کاربران جدید گیج کننده نیست و هم فضای بیشتر برای اضافه کردن فیلدهای جدید در آینده برایتان محیا هست، این مورد را میتوانی در فرم افزودن کالا هم لحاظ کنید.
نکته بعد اینکه در خیلی از قسمتها مانند انتخاب طرف حساب در فاکتورها پنجره جدید باز میشود که بهتر هست جستجو در خود فرم انجام شود
یه خواهش دیگه هم دارم اینکه اتصال نرم افزار به ترازوی دیجیتال با کابل را که شش ماه پیش درخواست کردم هم مدنظر قرار دهید
در پایان در رابطه با پیشنهادات بالاچند تا تصاویر پیوست کردم
با سلام

ضمن تشکر از شما تمامی این موارد را به تیم فنی منتقل کردیم.

نقل قول:یه خواهش دیگه هم دارم اینکه اتصال نرم افزار به ترازوی دیجیتال با کابل را که شش ماه پیش درخواست کردم هم مدنظر قرار دهید

در مورد تجهیزات سخت افزاری ما تا حدودی نیاز به همکاری شرکتهای دیگر نیز داریم. بعنوان مثال ما یکسری درخواست به برخی تولید کنندگان ترازوهای دیجیتالی (که نمیخواهم اسمشان را اینجا ببرم) فرستادیم. ظاهرا خیلی جدی نگرفته اند و حتی بعضی ها اصلا پاسخ هم به ما نمی دهند و در واقع قابل ندانستند. عین این موارد را در مورد برخی تجهیزات سخت افزاری دیگر داشته ایم. ظاهرا باید راهکار کمی برندتر شود تا به ما التفات کنند. در واقع اضافه شدن هر نوع سخت افزاری به محصول راهکار نیاز به نوعی تعامل بین مجموعه راهکار و شرکت تولید کننده یا وارد کننده مربوطه دارد. البته بعضی از شرکتهای مربوط به این سخت افزارها خودشان محصول حسابداری هم دارند و به نوعی تمایل ندارند سایر نرم افزارها از این محصولات پشتیبانی کنند و اگر بدون اجازه آنها چنین کاری کنیم در آینده می توانند برای ما مشکلاتی نیز درست کنند. از این رو است که در این زمینه باید هم شما و هم ما صبورتر باشیم.

با سپاس
آدرسهای ارجاع