پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشكل در ويرايش حواله هاي صادره در انبار (فوري)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
زماني كه يك حواله از انبار صادر ميكنيم مانده كالا هم در كارتكس تعدادي و هم در موجودي درست نمايش داده ميشود ولي اگه اون حواله رو از طريق ويرايش حواله ويرايش كنيم كالايي كه از قبل ثبت كرديم مانده در كارتكس تعدادي اصلاح ميشه ولي در موجودي اصلاح نميشه ، الان حدود 20 تا از حواله ها ويرايش شد ولي هيچكدومش موجوديش اصلاح نشد ! ممنون ميشم راهنماييم كنين ك چجوري اين مشكل روبرطرف كنم تا موجودي هاي كالاهايي رو كه ويرايش كرديم اصلاح شود .
دوست عزیز مهدی با سلام.
موردی را که گفتید بررسی کردیم. مشکلی مشاهده نشد.
لطفآ به سوالات زیر پاسخ بدهید تا این مساله را بیشتر بررسی کنیم.

1. آیا برای کالا واحد اندازه گیری فرعی تعیین کرده اید؟
2.آیا موقع رسید و حواله از واحدهای اندازه گیری فرعی استفاده کرده اید؟

لطفآ اطلاعات بیشتری در این مورد بدهید و همینطور عکسی از صفحه گزارش موجودی کالایی که اشتباه می باشد و همچنین صفحه کاردکس کالای مربوطه و فرم اطلاعات کالا برایمان ارسال کنید. اگر کارتکس کالا بیش ار چند صفحه می باشد لطفآ تمامی صفحات را ارسال کنید.

با تشکر از شما.
در هيچ يك از كالا ها واحد اندازه گيري فرعي استفاده نشده .
بطور مثال :
براي خوراك آمور اكسترود اشتباها رسيد در يافت صادره شده به ميزان 10 كيلو . كه اين 10 كيلو هم در كارتكس و هم در موجودي خود را نشان ميدهد . تا اينجا همه چي درست
ولي مشكل از اينجا شروع ميشود كه وقتي اين رسيد را ويرايش ميكنيم مثلا از آمور اكسترود به خوراك gft1 اكسترود اين 10 كيلو از كارتكس آمور اكسترود حذف ميشود ولي از موجودي كسر نميشود و تغييري نميكند !
با سلام دوباره.
این مورد بررسی شد و کاملآ حق با شما می باشد. این باگ بزودی برطرف می گردد.
البته این را هم عرض کنیم که این باگ در ثبت اطلاعات نیست اطلاعات شما بدرستی ثبت شده اند و فقط مشکل در گزارش موجودی کالا می باشد که بعد از بروز رسانی برطرف می گردد.
قبلآ از شما و سایر کاربران عذرخواهی می کنیم. در اسرع وقت نسخه بروز رسانی جدید برای رفع این مشکل در سایت قرار خواهد گرفت.
با تشكر از پاسخگويي سريع شما .
چون اين نرم افزار در قسمت انبار داري يك كارخانه توليد خوراك دام نصب شده است و با توجه به اهميت اطلاعات وارد شده آيا با بروز رساني موجودي انبار بصورت خودكار اصلاح ميشود ؟ يا بايد از اول ثبت ها تكرار شود ؟
با توجه به مهم بودن اطلاعات انبار و گزارش گيري روزانه از شما تقاضا دارم كه هرچه سريعتر نسبت به برطرف كردن اين مشكل اقدام نماييد .
در صورت امكان زمان انتشار اين بروز رساني را اعلام فرماييد .
با سلام.
نیازی به ثبت مجدد اطلاعات نمی باشد. هنگام بروز رسانی بصورت اتوماتیک موجودی اصلاح می گردد.
بروز رسانی تا یکشنبه هفته بعد بر روی سایت قرار می گیرد.
همچنان منتظر فايل بروز رساني هستيم .
اگر امكانش هست هرچه سريع تر بروز رساني نماييد .
با سلام.
در ابتدا از تاخیر در ارائه بروز رسانی جدآ معذرت خواهی می کنیم. این تاخیر بدلیل مسائل فنی نبوده بلکه بدلیل پاره ای مشکلات متفرقه می باشد. همانطور که در سایت اطلاعیه زده ایم در حال توسعه کار و ارائه خدمات جدید هستیم و بدلیل پاره ای مسائل بیشتر اداری این تاخیر رخ داده است. در اولین فرصت ممکن نسخه جدید را بر روی سایت قرار می دهیم.
با تشكر از خدمات شما
بدليل استفاده اين نسخه از نرم افزار در انبار يك كارخانه و گزارشگيري روزانه از مواد و ثبت روزانه مواد لطفا اين نسخه را هرچه سريع تر ارسال نماييد.

با تشكر
آدرسهای ارجاع