پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: دو فروشگاه جدا با یک نرم افزار مشترک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام وقت بخیر
ضمن تشکر از نرم افزار عالی شما، من و همکارم مشترکا از یک نرم افزار استفاده میکنیم. ولی اخیرا کارمون رو جدا کردیم. مثلا قسمت کامپیوتر به عهده من شده و قسمت موبایل به عهده همکارم.
ایا میشه تو نرم افزار شما کاری کرد که ما وقتی دو انبار جدا تعریف میکنیم، موقع گزارش گیری سود فاکتور های فروش، گزارش جدا از انبار ها بگیره؟
(انبار کامپیوتر برای من و انبار موبایل برای همکارم)
با سلام

نقل قول:سلام وقت بخیر
ضمن تشکر از نرم افزار عالی شما، من و همکارم مشترکا از یک نرم افزار استفاده میکنیم. ولی اخیرا کارمون رو جدا کردیم. مثلا قسمت کامپیوتر به عهده من شده و قسمت موبایل به عهده همکارم. ایا میشه تو نرم افزار شما کاری کرد که ما وقتی دو انبار جدا تعریف میکنیم، موقع گزارش گیری سود فاکتور های فروش، گزارش جدا از انبار ها بگیره؟
(انبار کامپیوتر برای من و انبار موبایل برای همکارم)

نرم افزار فروشگاهی راهکار در حال حاضر قابلیت مدیریت چند فروشگاه همزمان با هم را ندارد و هر نرم افزار صرفا با هدف مدیریت یک فروشگاه طراحی شده است. اینکه برنامه چند انباره می باشد به این مفهوم نیست که چند فروشگاه را پوشش بدهد، بلکه با این دید چند انباره شده است که قطعا هر فروشگاهی می تواند چند انبار داشته باشد و صرف تفکیک انبار نمی تواند به مفهوم تفکیک فروشگاه ها باشد.

ضمن اینکه، در مورد چند فروشگاهی در نرم افزار به تیم فنی منتقل کرده ایم تا قابلیتش را در نرم افزار اضافه کنند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع