پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: فقط حذف اسناد صادرشده از زیرسیستم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
احتراما ، چطور میشه فقط سندی که از زیر سیستم صادرشده را حذف کرد؟مجبور نباشم برم زیرسیستم را حذف کنم؟(مثلا سندی که اتومات از فاکتور فروش صادر شده فقط سندش حذف شود)

با تشکر
با سلام

نقل قول:احتراما ، چطور میشه فقط سندی که از زیر سیستم صادرشده را حذف کرد؟مجبور نباشم برم زیرسیستم را حذف کنم؟(مثلا سندی که اتومات از فاکتور فروش صادر شده فقط سندش حذف شود)

در حال حاضر این امکان وجود ندارد. در واقع مکانیزم کار به این شکل است که وقتی شما در تنظیمات برنامه (در قسمت تنظیمات شرکت جاری) گزینه تولید اتوماتیک اسناد حسابداری از سایر بخش ها انتخاب می کنید دیگر بعد از آن سیستم مدیریت این نوع اسناد را بر عهده می گیرد و حذف آن صرفا از طریق حذف سند مرجع مربوطه (مثل چک، فاکتور فروش و ...) میسر است. اساسا اگر غیر از این باشد باعث ایجاد مغایرت بین حسابداری و سایر ماژولهای در ارتباط با حسابدرای می گردد.

شما اگر تمایلی نداشته باشید سایر ماژول ها تولید سند حسابداری کنند می توانید در قسمت تنظیمات شرکت جاری گزینه های مربوط به تولید سند اتوماتیک را در هر ماژول دیگری غیر فعال کنید.
"اساسا اگر غیر از این باشد باعث ایجاد مغایرت بین حسابداری و سایر ماژولهای در ارتباط با حسابدرای می گردد."
با سپاس از پاسخ شما
در مورد حذف کلی سند...
1-فرض کنید من در یک فاکتور فروش n ردیف کالا ثبت کردم .آیا بدلیل صدور اشتباه سند(مثلا ترکیب اسناد به اشتباه و یا ...) آیا منطقی است فاکتور با تمام n ردیف آن را مجدد صادر کنم؟(شانس بیاریم در سند یک فاکتور اشتباه صورت گرفته باشد)
2- صدور سند اتومات در تنظیمات شرکت که فرمودید برای شرکت من فعال نمی باشد .همکاران من از قسمت عملیات روزانه->صدور سند اتوماتیک اقدام می کنند که به نظر مکانیزم یکی است.در غیر این حالت آیا باید اسناد زیر سیستم ها را کاملا به صورت دستی در بخش افزودن سند حسابداری صادر نمایند؟

خواهشمند است در صورتی که امکان آن وجود ندارد به صورت پیشنهاد بررسی گردد.
با تشکر فراوان
با سلام

این مورد در حال حاضر وجود ندارد. به تیم فنی منتقل کردیم تا بررسی کنند و در نرم افزار بگنجانند.

با سپاس از شما
آدرسهای ارجاع