پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: افزودن اشخاص موقع ثبت سند حسابداری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
ببخشید من مشکل افزودن اشخاص در ثبت سند حسابداری دارم اگر ممکنه راهنمایی بکنید.
به فرض میخوام موقع ثبت سند حسابداری طرف بدهکار یا بستانکارم اشخاص باشه ولی امکانی برای انتخاب اشخاص در ثبت سند نیست .
با سلام.
در سیستم یکپارچه راهکار برای معرفی اشخاص دو روش را می توانید استفاده نمایید.
روش اول اینکه برای هر شخص یک سرفصل حسابداری در زیر حساب معین یا تفصیلی مربوطه ایجاد نمایید، که به شیوه معمول حسابداری می باشد.
روش دوم اینکه برای هر شخص یک حساب شناور معرفی نمایید و البته در این روش باید سرفصل حسابداری مربوطه به صورت داری شناور تعریف شده باشد.
این نکته را هم در نظر داشته باشید که حسابهای دارای شناور حتمآ باید در سطح معین یا تفصیلی باشند و برای حسابهای کل نمی توانید از این گزینه استفاده نمایید.
وقتی یک حساب را بصورت دارای شناور معرفی می کنید موقع ثبت آرتیکل مالی حتمآ باید یک حساب شناور را به همراه آن انتخاب نمایید.
با تشکر از ثبت دیدگاهتان.
حسابهای شناور و کل و معین و تفضیلی و ایجاد کردم منظورم اشخاص و شرکتهایی است که از قسمت عمومی ایجاد میشه موقع ثبت سند این نوع اشخاص نمیشه در سند ثبت بشه کد بندی که من کردم به صورتی هست که باید اشخاصی که از این قسمت ایجاد شده در سند کاربرد داشته باشه ولی عملا این اشخاص نه در پرداخت صندوق و نه در ثبت سند کاربرد نداره
با سلام.
این اشخاص به صورت مستقیم در حسابداری شرکت ندارند بلکه سرفصلهای حسابداری متصل به آنها که در قالب حسابهای دریافتنی و حسابهای پرداختنی اشخاص تعریف می شوند در حسابداری کاربرد دارند.
در واقع این اشخاص بعنوان طرف حساب در سایر سیستمهای نرم افزاری مانند خزانه داری، تدارکات، فروش و ... مورد استفاده قرار می گیرند و هنگامیکه بعنوان مثال یک چک پرداختی را ثبت می کنید و شخصی را بعنوان گیرنده چک انتخاب می کنید هنگام ثبت چک بصورت اتوماتیک یک سند حسابداری برای آن ثبت می گردد و سرفصلهای متصل به این شخص در آرتیکلهای سند حسابداری منعکس می شود.
آدرسهای ارجاع