پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تنظيم سند سرمايه اوليه فروشگاه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام، من به تازگي شروع بكار كرده ام، مبلغي كالا خريداري كردم جهت فروش ولي نميدونم سند سرمايه اوليه كارم رو كجا ثبت كنم، موجودي اوليه صندوق در نظر گرفتم كه به نظرم صحيح نبود، واريز خودم به صندوق به عنوان طرف حساب سهامدار بايد انجام بدم؟ خلاصه گيج شدم و نميدونم بايد چيكار كنم ، اصلا لازمه سرمايه اوليه جايي سند بخوره قبل از صدور اولين فاكتور خريد؟ لطفا راهنمايي بفرماييد.
با سلام

نقل قول:سلام، من به تازگي شروع بكار كرده ام، مبلغي كالا خريداري كردم جهت فروش ولي نميدونم سند سرمايه اوليه كارم رو كجا ثبت كنم، موجودي اوليه صندوق در نظر گرفتم كه به نظرم صحيح نبود، واريز خودم به صندوق به عنوان طرف حساب سهامدار بايد انجام بدم؟ خلاصه گيج شدم و نميدونم بايد چيكار كنم ، اصلا لازمه سرمايه اوليه جايي سند بخوره قبل از صدور اولين فاكتور خريد؟ لطفا راهنمايي بفرماييد.

در مورد سرمایه اولیه الزامی به ثبت ندارید و می توانید صرفا با معرفی کالاها و طرف حسابها اقدام به ثبت اطلاعات در سیستم نمایید. مواردی را که در ادامه می آورم لازم است تا در هنگام شروع کار در نرم افزار مشخص باشد.

1. موجودی اولیه صندوقها
2. موجودی اولیه بانکها
3. مانده بدهکاری یا بستانکاری اولیه اشخاص
4. موجودی اولیه کالاها

این 4 مورد را در نرم افزار مشخص کنید و سپس شروع به ثبت عملیات روزانه خود نمایید.
در مورد سهامداران که در نرم افزار می بینید فعلا کار خاصی در نرم افزار صورت نپذیرفته است و قطعا در آینده در این زمینه امکاناتی به نرم افزار اضافه خواهد شد. در حال حاضر در حالت کلی شما می توانید با نرم افزار فروشگاهی راهکار به مدیریت موارد زیر بپردازید

1. مدیریت خرید و فروش و موارد مرتبط با آن (مانند مدیریت موجودی انبار و گزارشات لازم در این زمینه)
2. مدیریت حساب اشخاص (طرف حسابهای شما) و موارد مرتبط با آن (مانند گزارشات بدهکاران و بستانکاران و حساب اشخاص و ثبت دریافتها و پرداختهای اشخاص و از این قبیل)
3. مدیریت مانده حساب صندوقها و بانکها و گزارشات لازم در این زمینه

البته نرم افزار جزئیات زیادی دارد اما در حالت کلی این سه مورد را می توانید مد نظر داشته باشید.
مرسی از راهنمایی شما مشکل منم حل شد.
آدرسهای ارجاع