پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل در پاک کردن کالا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت زحتمتکشان راهکار
من زمان پاک کردن یکی از صندوق های تعریف شده و کالا های ثبت شده
با یک خطا مواجع میشم مبنی بر پاک کردن داده های مربوطه
لطفا راهنمایی کنید
با سلام

نقل قول:با عرض سلام و خسته نباشید خدمت زحتمتکشان راهکار
من زمان پاک کردن یکی از صندوق های تعریف شده و کالا های ثبت شده
با یک خطا مواجع میشم مبنی بر پاک کردن داده های مربوطه
لطفا راهنمایی کنید

وقتی شما می خواهید یک رکورد اطلاعاتی را پاک کنید (تفاوتی نمی کند که کالا باشد، انبار باشد، شخص باشد و ...) دو حالت کلی از لحاظ وجود سابقه در سیستم در ارتباط با آن رکورد وجود دارد.

حالت اول : این رکورد هیچ سابقه ای در سیستم ندارد، یعنی در هیچ کجای سیستم به آن ارجاعی نشده است. در این حالت برنامه به شما اجازه می دهد تا رکورد مربوطه را پاک کنید و مشکلی هم از این بابت نخواهید داشت.

حالت دوم : این رکورد در سیستم دارای سابقه می باشد یعنی در حداقل یک بخش از سیستم به آن ارجاع شده است. در این حالت سیستم به شما اجازه حذف نخواهد داد و این مساله کاملا منطقی است و اساسا اگر در این حالت سیستم اجازه حذف را به شما بدهد یکپارچگی اطلاعات به هم می ریزد و اطلاعات دچار مشکل اساسی خواهد شد. در این حالت نباید رکورد مربوطه را از سیستم حذف نمایید و صد البته سیستم هم این اجازه را به شما نخواهد داد.

در صورت تمایل اگر تصویر خطا را برای ما بفرستید دقیقا به شما می گوییم که در کجای سیستم به آن رکورد ارجاع شده است و چه چیزی مانع از حذف آن می شود.
این پیغام خطایی هست که سیستم به من میدهد
با سلام

[عکس: attachment.php?aid=141]

معنای تصویر خطایی که فرستاده اید بدین شرح است :

شما می خواهید یک صندوق را حذف کنید که این صندوق قبلا در فاکتورها استفاده شده است و طبیعی است که برنامه اجازه حذف را به شما ندهد. قبل از حذف این صندوق باید کلیه رکوردهای وابسته به آن حذف شوند. یعنی همه فاکتورهایی که این صندوق در آن استفاده شده اند و یا احیانا سایر جاهای دیگری در برنامه که از این صندوق استفاده کرده اند.
آدرسهای ارجاع