پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: گزارش تک کالا در فست ریپورت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همانطوریکه میدانیم شما گزارش های نمونه را برای داونلود در سرور راهکار گذاشته اید بطور مثال در گزارش تک کالاها وقتی بخواهیم برای هر کالا سه تایی یا چهار تایی و یا.... پرینت بگیریم در قسمت ویرایش طوریکه در یک کاغذ بطور مثال A4 بخواهیم چهار تایی چاپ بگیریم نمونه اولیه را چهار بار کنار هم ردیف می کنیم و کالاها به ترتیب شمارش کالاها (k مجموع کل کالاها) چهار تا چهار تا(بطورمثال ) پشت سرهم به توالی چاپ گرفته میشود تا اینجا مفهوم است .
حالا اگر بخواهیم از کالایی یکبار تک کالا چاپ بگیریم (یعنی کل کالا ها ردیف هم یکبار بطور مثال 50 عدد کالا همه این 50 تا به ترتیب جا گرفتن در کاغذ در یک ستون چاپ گرفته میشود که اگر 10 تا در کاغذ چاپ گرفت نیاز به 5 کاغذ میباشد .
حالا سوال : چگونه میشود بطور مثال کالای یازدهم در صفحه بعد نیاید و در صفحه اول در ستون دوم ( بطور مثال اگر 5 ستون در کاغذ جا بگیرد) نیاز به یک کاغذ داریم . چطور ادامه در ستون دوم بیاید. البته حدس میزنم باید با این اعداد ترتیب جاگرفتن ها و تکرار در نرم افزار بازی کرد ولی سوال اینجاست آیا راه حل ساده تری هست
با سلام

نقل قول:حالا سوال : چگونه میشود بطور مثال کالای یازدهم در صفحه بعد نیاید و در صفحه اول در ستون دوم ( بطور مثال اگر 5 ستون در کاغذ جا بگیرد) نیاز به یک کاغذ داریم . چطور ادامه در ستون دوم بیاید. البته حدس میزنم باید با این اعداد ترتیب جاگرفتن ها و تکرار در نرم افزار بازی کرد ولی سوال اینجاست آیا راه حل ساده تری هست

در حالت استانداردی که ابزار گزارش ساز راهکار (فست ریپورت) دارد این امکان وجود ندارد. مگر اینکه با برنامه نویسی خاصی به آن حالت برسیم که البته به این سمت نخواهیم رفت.
الان صورت مساله شما در واقع هدر رفتن کاغذ است که خوب دلیلش اشکال در ابزار گزارش ساز نیست و دلیل اصلی اش استفاده از کاغذ (و یا پرینتر) غیر مناسب برای اینکار است. در واقع پرینترهایی که تگ، برچسب و یا بارکد تولید می کنند پرینترهای مخصوصی هستند که در ادامه تصویر یکی دو نمونه را برایتان قرار می دهم. این پرینترها با عنوان LabelPrinter مشهور هستند و مخصوص این کار طراحی شده اند.

[عکس: 2ucm_primera-lx800-webgr.jpg] [عکس: 9usu_0004.png]



البته شما می توانید یک ترفند بزنید که در ادامه طی یک فیلم آموزشی به تشریح آن می پردازم.

فیلم آموزشی : ترفندی برای صرفه جویی در کاغذ در چاپ تگ کالا در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355419
ضمن تشکر از پاسخ شما . اینکه معلوم شد از این پرینتر نباید استفاده کرد . ولی من قبلا به طریقی دیگر هم این کار را انجام میدادم که برای استفاده سایرین ذکر میکنم .
در قسمت اول تنظیمات چاپگر را از all شماره تغییر میدهیم و مثلا از کل 20 صفحه قابل چاپ 10 تای اولی را چاپ میگریم و بعد کاغذهای چاپ گرفتهرارا 180 درجه چرخانده و دوباره به چاپ میدهیم و 10 تای دیگر را طرف دیگر یعنی سرو ته چاپ میگیریم و بعد برش می دهیم
با سلام

نقل قول:ولی من قبلا به طریقی دیگر هم این کار را انجام میدادم که برای استفاده سایرین ذکر میکنم .
در قسمت اول تنظیمات چاپگر را از all شماره تغییر میدهیم و مثلا از کل 20 صفحه قابل چاپ 10 تای اولی را چاپ میگریم و بعد کاغذهای چاپ گرفتهرارا 180 درجه چرخانده و دوباره به چاپ میدهیم و 10 تای دیگر را طرف دیگر یعنی سرو ته چاپ میگیریم و بعد برش می دهیم

در مورد روش و ترفندی که شما به کار بردید بسیار عالی بود. باید اعتراف کنم این روش از روشی که ما آموزش داده ایم بهتر و در عین حال ساده تر است.

از اینکه دانسته هایتان را با ما و سایر کاربران به اشتراک می گذارید سپاسگزاریم.
آدرسهای ارجاع