پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: فونت فارسی در فست ریپورت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
قبلا هر فونتی که در سیستم بود در فست ریپورت هم موجود بود ولی به تازگی و پس از نصب برنامه در ویندوز 10 فونت فارسی در فست ریپورت نمی آید در حالیکه در سایر نرم افزارهای تکست مثل ورد این فونتها موجود است و من هر فونتی را که نصب می کنم و حتی یونیکد سیستم را هم فارسی کردم بازهم در فست ریپورت نمی آید . اشکال چیست باید بصورت دستی این فونتها را در فست ریپورت بیاورم؟

البته باید این راهم اضافه کنم منظور من فارسی نوشتن نیست . منظور من آوردن فونتهای فارسی مثل BNAZANIN و غیره است
با سلام

برای تغییر فونت در فست ریپورت دو روش وجود دارد، یکی اینکه در نوار ابزار فونت را تغییر دهید که این گزینه در بعضی مواقع درست هم عمل نمی کند و راه دیگر و روش صحیح تر اینست که با استفاده از پنجره properties و گزینه فونت استفاده کنید. شما با این روش دوم تست کنید و نتیجه را اطلاع دهید. آموزش زیر هر چند مربوط به این موضوع نیست، اما نحوه تغییر فونت در خلال آموزش وجود دارد.

چگونه اعداد را در ابزار گزارش ساز راهکار (فست ریپورت) فارسی نمایش بدهیم؟
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355342

در ضمن یک مجموعه فونت نیز وجود دارند که ما خودمان همیشه استفاده می کنیم و هیچ مشکلی هم با این فونتها تاکنون نداشته ایم. لینک دانلود آن را نیز برایتان قرار می دهم.

دانلود فونتهای مورد نیاز برای گزارشات چاپی نرم افزار راهکار
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355305
(16-06-2017 04:21 PM)saeed96 نوشته: [ -> ]قبلا هر فونتی که در سیستم بود در فست ریپورت هم موجود بود ولی به تازگی و پس از نصب برنامه در ویندوز 10 فونت فارسی در فست ریپورت نمی آید در حالیکه در سایر نرم افزارهای تکست مثل ورد این فونتها موجود است و من هر فونتی را که نصب می کنم و حتی یونیکد سیستم را هم فارسی کردم بازهم در فست ریپورت نمی آید . اشکال چیست باید بصورت دستی این فونتها را در فست ریپورت بیاورم؟

البته باید این راهم اضافه کنم منظور من فارسی نوشتن نیست . منظور من آوردن فونتهای فارسی مثل BNAZANIN و غیره است
من قبلا راه حل هایی که شما پیشنهاد داده بودید را امتحان کرده بودم ولی جواب نگرفته بودم . تا اینکه فونتهایی که شما استفاده می کردید را داونلود کردم که از 208 فونت 196 فونت آن در سیستم من موجود بود و همانطوریکه گفته بودم در برنامه های تکست دیگر به راحتی این فونتها استفاده میشدند . ولی وقتی بصورت دستی این فونتها را در سیستم پیست کردم و هرچند با پیغام موجودیت این فونتها روبرو میشدم . مشکلم حل شد .
با سلام

بنده دقیقا دلیل اینکه چطور صرفا با کپی مجدد فونتها مشکل حل شد را نمی دانم، اما همین که حل شد خوب است.

ممنون که اطلاع دادید.
آدرسهای ارجاع