پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: دیر لود شدن نرم افزار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
ممنون بابت زحماتی که می کشید
میخواستم بپرسم که آیا نرم افزار فروشگاهی با نرم افزار شارژ ساختمان سنخیتی داره؟
چون از وقتی که آپدیت رو نصب کردم، خیلی دیر میاد بالا نرم افزار،
البته ببخشید نرم افزار مال شماست!! ولی خب خیلی سوال شد برام!!
با سلام.

نقل قول:میخواستم بپرسم که آیا نرم افزار فروشگاهی با نرم افزار شارژ ساختمان سنخیتی داره؟

خیر. این دو نرم افزار مستقل از هم هستند. در واقع شما از یکی از این نرم افزارها می توانید استفاده کنید و اگر بخواهید همزمان از هر دو استفاده کنید به دلیل اشتراک دیتابیس اطلاعات هر دو نرم افزار را خواهید دید که صلاح نمی باشد/ دلیل اینکه این نرم افزار در همان محیط نرم افزار فروشگاهی ارائه شده است بسیار است. من جمله اینکه ما در نرم افزار فروشگاهی راهکار یک چارچوب کامل از نظر ابزارهای مختلف جستجو، گزارش ساز و ... طراحی کرده ایم که البته مشغول بهبود آنها نیز هستیم و از همین چارچوب برای توسعه سایر محصولاتمان نیز استفاده خواهیم کرد. و در واقع اگر از محیط نرم افزار فروشگاهی راهکار و امکانات موجود در آن برای توسعه نرم افزارهای دیگر مثل همین شارژ ساختمان استفاده نمی کردیم، نمی توانستیم در عرض کمتر از یک ماه یک کالای جدید به سبد محصولات خودمان اضافه کنیم. و صد البته از دید کاربران نیز این یک مزیت است و کاربران نیز بدون پرداخت هزینه اضافه از نتیجه آن بهره مند خواهند شد.

نقل قول:چون از وقتی که آپدیت رو نصب کردم، خیلی دیر میاد بالا نرم افزار،
البته ببخشید نرم افزار مال شماست!! ولی خب خیلی سوال شد برام!!

مساله دیر لود شدن ارتباطی با نرم افزار شارژ ساختمان ندارد و این تصور اشتباهی است که فکر کنید چون آن نرم افزار اضافه شده است برنامه کند شده است. موقع اجرای برنامه یکسری کدهای زیادی وجود دارند که ساختار دیتابیس را بررسی و بروز رسانی می کنند و تماما هم مربوط به نرم افزار فروشگاهی می باشند و کدهای بروز رسانی سایر نرم افزارها (مانند شارژ ساختمان و احیانا محصولات دیگری که در آینده به آن اضافه خواهند شد) با ورود به محیط آنها فراخوانی می شود و هیچ سرباری بر روی نرم افزار فروشگاهی ندارند. در واقع بخشی از پروسه بروز رسانی بصورت هوشمند است. البته این جریان در حالت تک کاربره و یا استفاده در شبکه محلی زیاد به چشم نمی آید. اما اگر دیتابیس را بر روی اینترنت هاست کرده باشید ممکن است کمی برنامه کند لود گردد.

این موضوع را ما منتقل کردیم تا در بروز رسانی های بعدی این قسمت را از حالت هوشمند و اجباری خارج کنند و به اختیار کاربر بگزارند تا این رویه هر بار بر برنامه سربار ایجاد نکند.

در ضمن همکاران فنی قول دادند که ظرف همین امروز یا فردا یک بروز رسانی برای این موضوع ارائه دهند.

با سپاس از اطلاع رسانی شما
سلام
وقتی نمی‌شود هر دو نرم افزار را باهم استفاده کرد چه جوری کاربران از نتیجه آن بهرمند خواهند شد؟
با سلام

نقل قول:وقتی نمی‌شود هر دو نرم افزار را باهم استفاده کرد چه جوری کاربران از نتیجه آن بهرمند خواهند شد؟

قرار نیست کاربران با هر دو همزمان کار کنند، اساسا طراحی آنها نیز به شکلی است که باید یکی را گزینش کنند. انتخاب اینکه از کدام نرم افزار بنا به نیاز استفاده کنند بر عهده کاربران می باشد. این روش این مزیت را دارد که هر کاربر با خرید هر محصولی از راهکار می تواند محیط سایر محصولات را نیز بصورت واقعی ببیند و در صورت نیاز مشتری سایر محصولات نیز بگردد. بعنوان مثال کاربرانی که در این چند روز نرم افزار شارژ ساختمان راهکار را خریداری کرده اند کاملا از محیط نرم افزار فروشگاهی راهکار نیز مطلع می باشند و در صورتیکه در آینده به چنین نرم افزاری نیاز پیدا کنند از پیش با آن آشنا شده اند.

خوشبختانه در مدت خیلی کوتاهی که از معرفی نرم افزار شارژ ساختمان راهکار می گذرد استقبال به نسبت خوب بوده است و این مساله این نوید را به ما می دهد که شیوه مناسبی برای ارائه این کار داشته ایم، از اینرو در آینده ممکن است تعداد این نرم افزارها بیشتر هم بشود و به نوعی هم سبد محصولات راهکار افزایش یابد و هم تنوع کاربران راهکار افزایش می یابد.

در ضمن در مورد آن مشکل دیر لود شدن، بروز رسانی جدید (نسخه 2.7.6.0) روی سایت قرار گرفته است و هم اکنون مشکل مرتفع شده است.
آدرسهای ارجاع