پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: امکان شخصی سازی فرمها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
قبل از هر چیز از آبدیت های سریع و جالب نرم افزارتون تشکر میکنم

من قبلا از نرم افرای استفاده میکردم که برای ایجاد طرف حساب و همینطور ثبت کالا فرمهای پیچیده وانواع اقسام مشخصات لازم داشت و وقتی با نرم افزار شما اشنا شدم عاشق سادگیش شدم و اون را کنار گذاشتم.
اما کم کم نرم افزار شما هم به همان سمت پیش میرود.

خواهش میکنم امکانی فراهم کنید که صنفهای مختلف بنا به نیاز خود بتوانند بعضی قسمتهای نرم افزار را غیر فعال کنند مانند کاری که در ماژولهای نرم افزار قرار دادید

مخصوصا در نرم افزار امکانی ایجاد کنید که بشود فیلدهای داخل فرمها را غیر فعال کرد تا راحتر با کیبرد پر شود
مثلا ما در ثبت شخص نام و شماره تلفن ثبت میکنیم یا در ثبت چک نام پرداخت کننده مبلغ و پشت نمره و تاریخ سرسیدو ثبت کالا هم خیلی از فیلدها پر نمیشود.
ریزه کاری هایی مانند جستوی اکسلی ( ا و آ)
یا پس از هر آبدیت تنظیمات فونت فاکتورها پیش فرض میشود.
با سلام

نقل قول:من قبلا از نرم افرای استفاده میکردم که برای ایجاد طرف حساب و همینطور ثبت کالا فرمهای پیچیده وانواع اقسام مشخصات لازم داشت و وقتی با نرم افزار شما اشنا شدم عاشق سادگیش شدم و اون را کنار گذاشتم.
اما کم کم نرم افزار شما هم به همان سمت پیش میرود.

در این مورد باید خدمتتان عرض کنم که توسعه نرم افزار خواه ناخواه ما را به این سمت می برد هر چند سادگی کار با برنامه برای خود ما هم یک اصل است. طبیعتا افزودن امکان جدید مستلزم اینست که فیلدهای اطلاعاتی بیشتر شوند. اما یک نکته مهم در اینجا اینست که اکثر فیلدهای جدید در نرم افزار راهکار بصورت غیر ستاره دار و در واقع اختیاری هستند و الزامی به پر کردن آنها ندارید. بعنوان مثال به تصویر زیر که مربوط به معرفی یک شخص در نرم افزار فروشگاهی راهکار می باشد دقت کنید. و سپس توضیحات بعدی اش را بخوانید.

[عکس: i2pz_0001.png]

برای معرفی یک شخص جدید (در واقع طرف حساب جدید) در نرم افزار فروشگاهی راهکار علیرغم اینکه فیلدهای اطلاعاتی زیادی روی صفحه می بینید فقط 5 گزینه ستاره دار وجود دارد که شامل موارد زیر می باشند :

1. کد (از آنجا که کد را برنامه پیشنهاد می دهد نیازی به وارد کردن آن ندارید)
2. نام (نام را باید شما وارد کنید)
3. نوع شخص (پیش فرض نامشخص انتخاب شده است)
4. تاریخ معرفی (سیستم بصورت پیش فرض تاریخ روز جاری را برای شما پر کرده است)
5. مانده اول دوره (بصورت پیش فرض مقدار صفر در آن قرار دارد)

یعنی عملا شما فقط کافیست نام یک شخص را وارد کنید و تمام. و بعید میدانم بتوان معرفی یک شخص را از اینهم ساده تر ارائه داد.

البته در مورد ظاهر فرمها که با فیلدهای جدید شلوغتر شده اند حق با شما است و قطعا برای انهم راه حل مناسبی ارائه خواهیم داد.

نقل قول:خواهش میکنم امکانی فراهم کنید که صنفهای مختلف بنا به نیاز خود بتوانند بعضی قسمتهای نرم افزار را غیر فعال کنند مانند کاری که در ماژولهای نرم افزار قرار دادید

این کار را حتما خواهیم کرد. شیوه بسیار خوبی برای ساده کردن ظاهر برنامه برای کسانی می باشد که با قسمتهایی سر و کار ندارند.

نقل قول:مخصوصا در نرم افزار امکانی ایجاد کنید که بشود فیلدهای داخل فرمها را غیر فعال کرد تا راحتر با کیبرد پر شود
مثلا ما در ثبت شخص نام و شماره تلفن ثبت میکنیم یا در ثبت چک نام پرداخت کننده مبلغ و پشت نمره و تاریخ سرسیدو ثبت کالا هم خیلی از فیلدها پر نمیشود.
ریزه کاری هایی مانند جستوی اکسلی ( ا و آ)

کلیه این موارد را به تیم فنی منتقل کردیم.

نقل قول:یا پس از هر آبدیت تنظیمات فونت فاکتورها پیش فرض میشود.

این گزینه یک نقطه ضعف در برنامه است که در فکر برطرف کردنش می باشیم. ما در اوایل کار برای ذخیره سازی برخی تنظیمات ظاهری برنامه از دیتابیس استفاده نکردیم و به جایش از مکانیزم setting خود ویندوز استفاده کردیم که اعتراف می کنیم اشتباه بوده است و حتی باگهایی نیز در خود مکانیزم setting ویندوز وجود دارد که ما و کاربران ما را اذیت هم کرده است. حجم کدهای این قسمت از برنامه بالا است، اما به مرور همه را به خود دیتابیس منتقل خواهیم کرد.

با سپاس فراوان از مواردی که با ما در میان می گزارید.
آدرسهای ارجاع