پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: پیشنهاد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
صندوقداران اینجا شیفتی هستند و در پایان شیفت با استفاده از گزینه ویرایش فاکتور. و انتخاب تاریخ تا تاریخ مثلا 18 تا 18 فروش کل خود را اخذ می کنند. ادمین هم با همین روش حسابرسی می کند اما گاهی اوقات تداخل داریم..... مثلا صندوقداری در تاریخ 96/3/18 از ساعت هشت شب شروع به کار می کند و در تاریخ 96/3/19 ساعت چهار صبح شیفتش پایان می یابد و برای دیدن کل فروش از 18 تا 19 را انتخاب میکند. تا اینجا مشکلی نیست. اما وقتی همین صندوقدار مجددا در تاریخ 96/3/19 ساعت هشت شب شروع بکار می کند و تا ساعت چهار 96/3/20 کار می کند و از تاریخ 19 تا 20 را انتخاب می کند فروش نیمه شب شیفت قبلی خودش را هم در فروش کل شیفت جدید دارد و باید وقت بگذارد تا این تداخل را تفکیک کند و طبعا ادمین هم همینطور.
پیشنهاد می کنم گزینه از ساعت تا ساعت را هم به از تاریخ تا تاریخ اضافه کنید تا بتوان به راحتی حسابرسی کرد.
(البته در مواردی هم اتفاق خاصی داریم -- طبق تصویر پیوست -- مثلا صندوقدار 7 شب 18 تا 2 بامداد 19 کار کرده است اما وقتی گزارش می گیریم از ساعت دوازده تا دو بامداد را به تاریخ 18 نشان می دهد نه نوزدهم!!!)
یه جورایی گیج شده ام... لطفا راهنمایی فرمایید.

از زحمات شما متشکرم
با سلام

نقل قول:پیشنهاد می کنم گزینه از ساعت تا ساعت را هم به از تاریخ تا تاریخ اضافه کنید تا بتوان به راحتی حسابرسی کرد.

این مورد در امکانات جستجو وجود دارد. در تصویر زیر نحوه اعمال همزمان فیلتر بر روی کاربر و زمان ثبت به شما نشان داده شده است.

[عکس: kdxc_0003.png]

نقل قول:البته در مواردی هم اتفاق خاصی داریم -- طبق تصویر پیوست -- مثلا صندوقدار 7 شب 18 تا 2 بامداد 19 کار کرده است اما وقتی گزارش می گیریم از ساعت دوازده تا دو بامداد را به تاریخ 18 نشان می دهد نه نوزدهم!!!

در نرم افزار فروشگاهی راهکار موقع ورود به برنامه تاریخ روز جاری در جایی از برنامه ذخیره می شود و تا زمانیکه برنامه را نبسته باشید از همین تاریخ استفاده می شود. شما در پایان هر روز کاری حتما یکبار نرم افزار را ببندید و مجددا وارد برنامه شوید تا تاریخ روز جاری در نرم افزار نیز بروز رسانی گردد.

این مورد دوم را به تیم فنی منتقل کردیم تا مکانیزم اتوماتیکی برای آن تعبیه کنند. یا حداقل به کاربر هشدار بدهد و در صورت تمایل کاربر تاریخ روز جاری در نرم افزار را تغییر بدهد.
آدرسهای ارجاع