پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: حذف پرسنل ترک کار از لیست
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و خسته نباشید
پرسنلی که ترک کار نموده از لیست غیر فعال گردیده ، با این وجود همچنان در گزارش لیست حقوق ماه های بعد اسم این پرسنل نمایش داده میشود . لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه اسم ایشان در لیست قابل مشاهده نباشد .
با سلام

نقل قول:پرسنلی که ترک کار نموده از لیست غیر فعال گردیده ، با این وجود همچنان در گزارش لیست حقوق ماه های بعد اسم این پرسنل نمایش داده میشود . لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه اسم ایشان در لیست قابل مشاهده نباشد .

برای غیر فعال کردن پرسنل وارد منوی "تعاریف پایه - منابع انسانی - انسان و سازمان - پرسنل" شوید. روی پرسنل مورد نظر دوبار کلیک کنید و تیگ گزینه "فعال" را بردارید و دکمه "ثبت و خروج" را کلیک کنید. دیگر در لیست پرسنل جهت ثبت حقوق نمایش داده نمی شوند.

نکته : در مورد تهیه دیسکت بیمه باید توجه داشته باشید که فقط برای پرسنلی که حقوق ماهانه را ثبت کرده باشید در لیست دیسکت بیمه نمایش داده می شوند و این موضوع را از بابت میگویم که حتی اگر پرسنل فعال هم باشد اما حقوق ماهیانه ثبت نکرده باشید در لیست بیمه ظاهر نخواهد شد.
با وجود اینکه پرسنل مورد نظر از مسیر ذکر شده غیر فعال گردیده همچنان درگزارش حقوق و دستمزد اسم ایشان نمایش داده می شود .
با سلام

نقل قول:با وجود اینکه پرسنل مورد نظر از مسیر ذکر شده غیر فعال گردیده همچنان درگزارش حقوق و دستمزد اسم ایشان نمایش داده می شود .

در گزارشات طبیعتا باید بیایند. گزارشات با مکانیزم فعال و غیر فعال کاری ندارد و در واقع با فیلترهای جستجوی شما کار دارد و بر آن اساس اطلاعات را استخراج می کند. بعنوان مثال اگر پرسنلی در فروردین 1396 برایش حقوق ثبت شده باشد در گزارشات اگر مشمول بازه فروردین شود حتما اطلاعات این شخص را می آورد. اما اگر شما غیر فعالش کنید و در ماه اردیبهشت برایش حقوق ثبت نشود طبیعتا در گزارشات و در بازه زمانی اردیبهشت این شخص را نخواهد آورد.

این مکانیزم (غیر فعال کردن) در قسمت زیر اعمال می شود که در ثبت اطلاعات جدید این موارد را برای شما لحاظ کند.
کارکرد و حقوق ماهانه پرسنل (که در منوی "عملیات برنامه - منابع انسانی - حقوق و دستمزد - کارکرد و حقوق ماهانه پرسنل" قرار دارد.)
آدرسهای ارجاع