پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ورژن دیتا بیس نرم افزار فروشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با عرض ادب و خسته نباشید
من هر دو نرم افزار فروشگاهی و یکپارچه ی راهکار را برای آزمایش دانلود و نصب کردم، سیستم یکپارچه بطور بی نقص و آسان نصب و راه اندازی میشه اما متاسفانه سیستم فروشگاهی از دیتا بیس ورژن (539) استفاده میکنه که قابل اتصال به sql سرور 2014 بطور مستقیم نمیباشد و نیاز به بازآفرینی با sql سرور 2008 دارد. من در حال حاضر از ویندوز 10 استفاده میکنم و به همین خاطر میخواستم نظر شما را راجع به این مسئله جویا بشم که آیا امکان دارد بدون استفاده از نسخه ی 2008 sql و با جایگزینی دیتا بیس سیستم فروشگاهی با سیستم یکپارچه در نرم افزار فروشگاهی از آن استفاده کنم؟

ممنون میشم راهنمائی کنید
با سلام

هر دو نرم افزار فروشگاهی و سیستم یکپارچه راهکار با sql server 2008 طراحی شده اند و پیشنهاد ما هم اینست که از همین نسخه از اس کیو ال سرور استفاده نمایید.
علیرغم اینکه ما هیچ وقت به کاربران توصیه نمی کنیم از نسخه های بالاتر از اس کیو ال استفاده نمایید اما می توان روی نسخه های بالاتر نیز آنها را نصب کرد.

در مورد مشکلات مربوط به نصب از طریق تلگرام با شماره 09106790876 ارتباط برقرار سازید همکاران ما این مشکلات را روی کامپیوتر شما بررسی و حل می کنند و کاملا بصورت رایگان نیز اینکارها را برای شما انجام می دهند.

با سپاس
ممنون از راهنمائی های مختصر و مفید شما. موضوع را با تلگرام راهکار در میان گذاشتم.
آدرسهای ارجاع