در قسمت افزودن دوره های مالی هنگامی که میخواهم دوره مالی جدیدی را برای شرکت اضافه نمایم پس از انجام کار مراکز هزینه و مراکز پروژه دوره مالی سال قبل هم اضافه می شود و امکان حذف آنها وجود ندارد چگونه میتوانم دوره مالی جدیدی را اضافه نمایم بدون اینکه مراکز هزینه و پروژه از دوره قبلی انتقال نیابد؟
باتشکر
با سلام
نقل قول:در قسمت افزودن دوره های مالی هنگامی که میخواهم دوره مالی جدیدی را برای شرکت اضافه نمایم پس از انجام کار مراکز هزینه و مراکز پروژه دوره مالی سال قبل هم اضافه می شود و امکان حذف آنها وجود ندارد چگونه میتوانم دوره مالی جدیدی را اضافه نمایم بدون اینکه مراکز هزینه و پروژه از دوره قبلی انتقال نیابد؟
در سیستم یکپارچه راهکار فقط سرفصلهای حسابداری (شامل گروه حسابها، حسابهای کل، معین و تفصیلی ها) مربوط به یک دوره مالی خاص هستند و موارد مربوط به حسابهای شناور، مراکز هزینه و پروژه ها مستقل از دوره مالی هستند و وقتی این موارد برای یک شرکت معرفی شدند برای همیشه در اطلاعات آن شرکت و در تمامی دوره های مالی آن وجود خواهند داشت.