پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تسویه فاکتور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
تعدادی فاکتور خرید به قیمت صفر (فاقد قیمت) ثبت کرده ام. حالا هر چه می زنم تسویه شود نمی شود. حتی از طریق ویرایش قیمت خرید را وارد و دوباره تسویه کردم ولی هنوز هم در لیست فاکتورهای تسویه نشده نمایش داده می شود. لطفا راهنمایی فرمایید.
با سلام

نقل قول:تعدادی فاکتور خرید به قیمت صفر (فاقد قیمت) ثبت کرده ام. حالا هر چه می زنم تسویه شود نمی شود. حتی از طریق ویرایش قیمت خرید را وارد و دوباره تسویه کردم ولی هنوز هم در لیست فاکتورهای تسویه نشده نمایش داده می شود. لطفا راهنمایی فرمایید.

ابتدا گزینه "تسویه شد" را در فاکتور تیک بزنید و سپس فاکتور را ذخیره کنید. تصویر زیر این گزینه را به شما نشان می دهد. در واقع تفکیک تسویه شده ها و تسویه نشده ها با این تیک است.

[عکس: p8mz_0001.png]
(25-05-2017 08:50 AM)admin نوشته: [ -> ]ابتدا گزینه "تسویه شد" را در فاکتور تیک بزنید و سپس فاکتور را ذخیره کنید. تصویر زیر این گزینه را به شما نشان می دهد. در واقع تفکیک تسویه شده ها و تسویه نشده ها با این تیک است.

سلام
ظاهرا تنها راه تسویه فاکتور زدن تیک مربوطه است و اینطور نیست که اگر مبلغ پانته شد فاکتور در تسویه شده ها قرار گیرد. اگر پاسخ بلی است آیا راهی برای تسویه دسته جمعی فاکتورها و جود دارد؟
صدها فاکتور فروش صادر شده و وجه نقدا دریافت شده است. آیا میتوان آنها را یکجا تسویه کرد؟

هچنین یک سوال هم در خصوص چاپ چک بپرسم. تا آنجا که متوجه شده ام این قسمت از نرم افزار به بقیه قسمتها لینک نیست. مثلا وقتی فاکتوری را با چک تسویه می کنیم با انتخاب چاپ چک چاپ شود... اگر چنین نیست لطفا بفرمایید چاپ چک چگونه با دیگر قسمتهای نرم افزار ارتباط دارد؟
با سلام

نقل قول:ظاهرا تنها راه تسویه فاکتور زدن تیک مربوطه است و اینطور نیست که اگر مبلغ پانته شد فاکتور در تسویه شده ها قرار گیرد. اگر پاسخ بلی است آیا راهی برای تسویه دسته جمعی فاکتورها و جود دارد؟

به نظرم در مورد تسویه فاکتورها و کاربرد آن کمی سوء تفاهم پیش آمده است. در این مورد یکسری توضیحات مفهومی نیاز هست که در فیلم آموزشی زیر به آن پرداخته ایم.

فیلم آموزشی درباره تسویه حساب اشخاص و تسویه فاکتورها در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355411

نقل قول:صدها فاکتور فروش صادر شده و وجه نقدا دریافت شده است. آیا میتوان آنها را یکجا تسویه کرد؟

این مورد را منتقل کردیم تا امکانش را در برنامه اضافه کنند. هر چند با مشاهده ویدئوی آموزشی بالا ممکن است این گزینه را نیاز نداشته باشید.

نقل قول:هچنین یک سوال هم در خصوص چاپ چک بپرسم. تا آنجا که متوجه شده ام این قسمت از نرم افزار به بقیه قسمتها لینک نیست. مثلا وقتی فاکتوری را با چک تسویه می کنیم با انتخاب چاپ چک چاپ شود... اگر چنین نیست لطفا بفرمایید چاپ چک چگونه با دیگر قسمتهای نرم افزار ارتباط دارد؟

چاپ چک در واقع یک ماژول مستقل است که امکان چاپ بر روی چکها را فراهم می کند. البته در فرم "چکهای پرداختی پاس نشده" این گزینه برای شما وجود دارد که چکهای پرداختی موجود در نرم افزار را نیز چاپ نمایید.
آدرسهای ارجاع