پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ثبت اموال در بخش اموال و دارایی ها و انبار متناظر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام

یک سری دارایی ها در شرکت وجود دارند که در قسمت انبار قرار میگیرند. مانند ابزار آلاتی که باید در انبار ابزار باشند تا جهت کارهای مختلف تحویل شخص شوند و دوباره پس داده شوند و در لحظه بتوان محل استفاده و زمان تحویل را مشخص کرد.

آیا امکان برقراری ارتباط بین اموال ثبت شده و کالای ثبت شده در انبار وجود دارد یا اینکه فقط کافی است در اموال ثبت شود.

برای مثال یک دستگاه دریل در انبار داریم که تحویل شخصی میشود. چطور مشخص میشود که این اموال باید به محل انبار برگردانده شود؟
با سلام

در حال حاضر بین سیستم اموال راهکار و سیستم انبار آن ارتباطی برقرار نمی باشد. بهتر اینست که فقط در قسمت اموال آن را ثبت نمایید. ثبت دوباره این گونه موارد در انبار باعث دوگانگی و ایجاد اطلاعات تکراری می شود. سیستم اموال خودش آمارهای لازم برای بررسی داراییهای تحویل شده اشخاص را دارد. شما می توانید با استفاده از گزینه های تحویل گیرنده و همینطور گزینه جمع دار اموال این گونه موارد را مدیریت نمایید.

نقل قول:برای مثال یک دستگاه دریل در انبار داریم که تحویل شخصی میشود. چطور مشخص میشود که این اموال باید به محل انبار برگردانده شود؟

از دید سیستم اموال این مورد صرفا تغییر تحویل گیرنده می باشد. شما خود انباردار را هم بعنوان یک تحویل گیرنده معرفی نمایید و داراییهایی تحویل او به نوعی گزارش موجودی داراییهای انبار می باشد.
آدرسهای ارجاع