پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تفاوت سفارش با پیش فاکتور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
اول یه درخواست تکراری داشتم از حضورتون که چندین ورژن قبل ازتون خواسته بودم ولی متأسفانه....
اینکه سلول جمع ریالی برای اسناد انتقال کالا بین انبارها هنوز اضافه نشده است.
سوال دوم اینکه میشه به طور واضح بفرمایید که سفارش و پیش فاکتور چه فرقی با هم دارن تو این نرم افزار؟ به لحاظ کارایی عرض میکنم.
ممنون از شما
با سلام

نقل قول:اول یه درخواست تکراری داشتم از حضورتون که چندین ورژن قبل ازتون خواسته بودم ولی متأسفانه....
اینکه سلول جمع ریالی برای اسناد انتقال کالا بین انبارها هنوز اضافه نشده است.

این مورد اضافه شده است. حتما در مورد این مساله با تلگرام ارتباط برقرار کنید تا با کمک نرم افزار تیم ویور آن را روی کامپیوتر شما بررسی کنند. (شماره تلگرام ما 09106790876)

نقل قول:سوال دوم اینکه میشه به طور واضح بفرمایید که سفارش و پیش فاکتور چه فرقی با هم دارن تو این نرم افزار؟ به لحاظ کارایی عرض میکنم.

سفارش و پیش فاکتور از نظر مفهومی دارای مفهوم تقریبا یکسانی هستند. بدین شکل که سفارشات مشتریان را در قالب پیش فاکتور نیز می توانید ثبت نمایید. اما آنچه در سفارش بطور خاص به آن پرداخته شده است که در پیش فاکتورها وجود ندارد موارد زیر است :

1. سفارشات حالت فرآیندی دارند و قابل ردگیری می باشند. (بعنوان مثال سفارشات وضعیتهای تایید پرداختی {منتظر تایید، تایید شده، رد شده} دارند، وضعیت ارسال سفارش {تحویل نشده، پردازش انباز، ارسال شده، تحویل شده} دارندو ... که تمامی این موارد برای ردگیری فرآیندی سفارشات کاربرد دارد)
2. سفارشات امکان تعیین محل تحویل و تحویل گیرنده دارند.
3. مهمترین شاخصه سفارشات اینست که (البته هنوز بصورت کامل ارائه نشده است) از طریق اینترنت و توسط فروشگاه سایت توسط مشتریان قابل ثبت هستند و به نوعی مهمترین تمایز سفارش و پیش فاکتور در همین است که پیش فاکتورها را حتما شما باید خودتان ثبت کنید اما سفارشات را کاربران بیرونی از طریق اینترنت می توانند ثبت نمایند و حتی مستندات پرداخت وجهشان را نیز ثبت کنند و همینطور آدرس و ...، و شما فقط به مدیریت و تایید سفارشات و ارسال و سایر موارد می پردازید.
آدرسهای ارجاع