پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ویرایش فاکتور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
اگر فاکتوری را ویرایش کنیم فقط مقدار ویرایش شده را نشان می دهد. اگر بخواهیم بدانیم قبلا چه بوده و تغییرات اعمال شده چیست چه کنیم؟
با سلام

نقل قول:اگر فاکتوری را ویرایش کنیم فقط مقدار ویرایش شده را نشان می دهد. اگر بخواهیم بدانیم قبلا چه بوده و تغییرات اعمال شده چیست چه کنیم؟

در حال حاضر چنین امکانی در نرم افزارهای راهکار وجود ندارد. در واقع نگهداری سوابق ویرایش به صورت هیستوریکال (تاریخچه ای) می تواند یک گزینه امنیتی خوب باشد اما خوب حجم اطلاعات برنامه و پایگاه داده هم به سرعت بزرگ و حجیمتر می شود و این در نرم افزار فروشگاهی مطلوب ما نیست.
با اینحال به عنوان یک پیشنهاد به تیم تحلیل منتقل کردیم.

با سپاس.
سلام درمورد واتر مارک ظاهرا یکی ازهمکاران محترمتان روشی برای انجام درفست ریپورت می داند اگر امکان دارد اموزش دهید من فرستادن عکس را بلد نیستم ولی در تلگرام فرستادم قبلا کمال تشکر رادارم.
با سلام

فیلم آموزشی زیر را در پاسخ به شما ایجاد کردیم و در دانشنامه راهکار قرار دادیم.

فیلم آموزشی نحوه ایجاد واتر مارک در ابزار گزارش ساز راهکار (Watermark in FastReport)
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355412
با سلام وخسته نباشید از فیلم آموزشی تان در رابطه با واتر مارک خیلی متشکرم این همه توجه به خواسته ی مشترکینتان نشان دهنده ی اوج انسانیت و محبت شماست در ضمن اینجانب هم نسبت علم کم خود برای برطرف کردن باگ واتر مارک ترفندی ساده زدم.
بدین شکل که مارک را اول کپی در دکستاپ کرده با ابزرا پاور پینت شفاف کرده و سپس از قابلیت واتر مارک استفاده نمودم که شاید برای افراد مثل خودم راحت تر است.
با تشکر مجدد
با سلام

از اینکه دانسته ها و تجربیاتتان را با ما و بقیه کاربرها به اشتراک می گزارید از شما صمیمانه سپاسگزاریم.
آدرسهای ارجاع