پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: اس کیو ال سرور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
آشنایی ابتدایی با کامپیوتر و نرم افزارها دارم. خوشبختانه در خیلی از موارد تالار محل مناسبی برای یافتن حل مشکلات است اما این نصب برنامه حسابی برایم دردسر شده است، البته همکار خوبتان همیشه از طریق تیم ویور مشکلات را حل کرده اما او در زمان مخصوص آنلاین است و در زمانهای دیگر کار ما مختل می ماند یا گاهی اینترنت ما مشکل دارد یا کامپیوتر به مشکل خورده و باید برنامه را دوباره نصب کرد.

خلاصه کلام، بیشتر مشکلات ما کاربران ناشی از ناآشنایی با اس ال کیو سرور است و کلاس رفتن برای آموزش آن هم وقت گیر است هم بجز اینجا کاربردی دیگری برایمان ندارد. لذا درخواستم این است آن چند مورد خاص slq server managment studio را که عموما مشکل همه است را در سایت بگذارید تا حداقل بتوانیم مشکلات نصب را حل کنیم.
بهر حال شما به تجربه دریافته اید مشکل نصب از کجاست و بهتر می دانید چه موردی را آموزش دهید.

متشکرم
با سلام

مراحل نصب برنامه در سایت و در همان صفحه دانلود موجود میباشد. همینطور مشکلات رایج که کاربران اشاره کرده اند نیز به همراه راه حل هایشان در سایت موجود می باشد. در مورد اس کیو ال سرور که فرمودید نیازی نیست که شما بر اس کیو ال سرور مسلط باشید موارد در حد نیاز توضیح داده شده اند و پاسخ کلی به این سوال بسیار مشکل است چون واقعا قبل از بررسی مشکل نمی توان راه حلی برای آن ارائه داد. توصیه من به شما اینست که هر مشکلی در ارتباط با نرم افزار داشتید قبل از هر چیز در دانشنامه راهکار و در لینک زیر آن را جستجو کنید.

لینک جستجو در دانشنامه راهکار :
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/search

و یا اینکه اگر مورد خاصی بود به صورت موردی برای ما مطرح نمایید ما از این موارد آموزشهایی می سازیم و دانشنامه راهکار را روز به روز توسعه می دهیم. کما اینکه در سابق نیز همین رویه را انجام می دادیم.
آدرسهای ارجاع