پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: فاکتور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
چطور میشه فاکتور رو ویرایش کرد به گونه ای که در انتهای فاکتور فقط جمع فاکتور چاپ بشه و قیمت اقلام رو نمایش نده؟
با سلام

نقل قول:چطور میشه فاکتور رو ویرایش کرد به گونه ای که در انتهای فاکتور فقط جمع فاکتور چاپ بشه و قیمت اقلام رو نمایش نده؟

در مورد چاپ فاکتور یکسری قالبهای پیش فرض توسط برنامه نویسان راهکار طراحی شده است که با کمک آموزش زیر می توانید از آنها استفاده نمایید.

نحوه بازگرداندن قالب فاکتور فروش به پیش فرض در نرم افزار فروشگاهی راهکار و همینطور دانلود قالبهای بیشتر برای فاکتورها
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355281

ذکر این نکته نیز لازم است که علاوه بر وجود قالب های طراحی شده پیش فرض، امکان اختصاصی سازی قالب فاکتور نیز وجود دارد و تمامی امکانات لازم برای انجام این کار در برنامه وجود دارد، تنها باید وقت بگزارید و فیلم آموزشی زیر را دانلود کنید و ببینید.

دانلود فیلم آموزش ابزار گزارش ساز راهکار (آموزش نرم افزار فست ریپورت Fast Report)
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355256
متشکرم
سلام آیا میشه فاکتور خدمات بطور مستقل داشت که کالای مصرفی وخدمات مثل نصابها یا تعمیر کارها هم بشه تو یه الگوی جداگانه وارد کردمثل ویزیتور جدا حساب داشته باشن؟ممنون از توجه وزحماتتان.
با سلام

نقل قول: آیا میشه فاکتور خدمات بطور مستقل داشت که کالای مصرفی وخدمات مثل نصابها یا تعمیر کارها هم بشه تو یه الگوی جداگانه وارد کردمثل ویزیتور جدا حساب داشته باشن؟

نرم افزار فروشگاهی راهکار بدین شکل نیست. شما می توانید خدمات را نیز مانند کالاها به فاکتور اضافه کنید. البته این روش فعلی به نظر روش خیلی خوبی می رسد و تا کنون کارگشا نیز بوده است. بعنوان مثال شما فرض کنید یک تعمیرکار همزمان می تواند هم کالاهای مصرفی و هم دستمزدش را (خدمات) را در فاکتور یکجا بیاورد و این مساله مطلوب هم است.
آدرسهای ارجاع