پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: افتتاحیه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ایجاد کننده موضوع : hedika

با سلام و عرض ارادت
منظور از افتتاحیه در نرم افزار چیه؟
افتتاحیه من چیزی رو نشون میده که نمیدونم دقیقا مبنا چیه؟
قبلا از راهنماییتون سپاسگزارم
با سلام

نقل قول:منظور از افتتاحیه در نرم افزار چیه؟
افتتاحیه من چیزی رو نشون میده که نمیدونم دقیقا مبنا چیه؟

قبل از پاسخ به این سوال یک نکته : متاسفانه این موضوع را به اشتباه حذف کرده بودیم و دوباره ثبتش کردیم به همین دلیل است که ارسال کننده موضوع به admin تغییر پیدا کرده است. از این بابت پیشاپیش پوزش می خواهیم.

این افتتاحیه را دقیقا در کجای برنامه مشاهده می کنید. اگر ممکن است تصویری هم از آن قسمت ضمیمه کنید تا دقیقتر منظور شما را بدانیم.

با سپاس
سلام
وقت به خیر
در مانده حسابهای کل قابل مشاهده است
با سلام

این افتتاحیه که می بینید در واقع یک سرفصل حسابداری است که برای اسناد اتوماتیک اول دوره استفاده می شود. البته همه امور مربوط به آن بصورت تمام اتوماتیک توسط نرم افزار مدیریت می شود و شما لازم نیست درباره آن هیچ کاری انجام بدهید. و اساسا نیاز هم نیست فکرتان درگیر آن شود.

در واقع ما یک مفهومی به نام حسابداری دوبل داریم که خودش دارای یکسری قواعد و استانداردهایی می باشد که در نرم افزار فروشگاهی راهکار تمامی موارد مربوط به تولید اسناد حسابداری دوبل کاملا در پشت صحنه و بصورت تمام اتوماتیک مدیریت می شود و برنامه طوری طراحی شده است که کاربران بدون نیاز به دانش حسابداری به راحتی می توانند با آن کار کنند.

اگر علاقه مندید درباره افتتاحیه بیشتر بدانید. افتتاحیه همان حساب "تراز افتتاحیه" است که در حسابداری دوبل برای ثبت مانده های اول دوره استفاده می شود. در نرم افزار راهکار وقتی شما برای یک شخص، یا بانک و ... مانده اول دوره ثبت کنید از نظر حسابداری دوبل به شکل زیر سند می خورد.

اشخاص - شخص مورد نظر : (با توجه به نوع مانده) بدهکار/بستانکار
افتتاحیه : (با توجه به نوع مانده) بدهکار/بستانکار
آدرسهای ارجاع