پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: طراحی گزارش فرم چاپی عملیات انبار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
باسلام و خسته نباشید. من دو گزارش در محیط فست ریپورت برای رسید انبار و بر اساس اسناد وارده گزارش موجودی کالا در قسمت گزارشات طراحی کردم ولی چند تا سوال برام پیش اومده.
یکی اینکه فایل گزارش طراحی شده که با پسوند frx ذخیره میشود معمولا در مسیر برنامه در فولدر ریپورت ذخیره و قابل مشاهده می باشد که من هرچه گشتم نتونستم پیداش کنم.درضمن گزارشات پیش فرض سیستم هم موجود نیست.
یکی هم اینکه برای فرم های دیگه قابل استفاده نیست مثلا برای کاردکس کالا امکان افزودن قالب گزارشی که از قبل برای رسید انبار طراحی شده با اندکی تغییر در فیلدها بشه برای آن استفاده کرد وجود نداره. درضمن امکان پکاپ از دیتابیس چه از داخل نرم افزار چه در محیط اس کیو ال وجود نداره. چه راهکاری را برای اینجانب پیشنهاد می کنید؟
قبلا از زحمات تمامی دست اندرکان سیستم نهایت تشکر و امتنان دارم.
با سلام

نقل قول:یکی اینکه فایل گزارش طراحی شده که با پسوند frx ذخیره میشود معمولا در مسیر برنامه در فولدر ریپورت ذخیره و قابل مشاهده می باشد که من هرچه گشتم نتونستم پیداش کنم.درضمن گزارشات پیش فرض سیستم هم موجود نیست.

در این مورد مکانیزم برنامه های راهکار به شکل متفاوتتری است. قالب فایلهایی گزارشی که شما در نرم افزار طراحی می کنید در دیتابیس و همراه با اطلاعات شما ذخیره می شوند و هر وقت از اطلاعاتتان بک آپ گیری می کنید در واقع از این قالب ها نیز بک آپ گیری می نمایید.

البته اگر به هر دلیل دیگر نیاز به فایل frx داشته باشید می توانید به سادگی با گزینه File - Save As یک کپی از آن را برای خودتان داشته باشید. و اگر نیاز داشته باشید تا مجددا این فایل frx را در برنامه بارگزاری نمایید می توانید از آموزش زیر کمک بگیرید.

آموزش بارگذاری فایل گزارش های چاپی در ابزار گزارش ساز سیستم راهکار
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355255

نقل قول:یکی هم اینکه برای فرم های دیگه قابل استفاده نیست مثلا برای کاردکس کالا امکان افزودن قالب گزارشی که از قبل برای رسید انبار طراحی شده با اندکی تغییر در فیلدها بشه برای آن استفاده کرد وجود نداره.

در سیستم یکپارچه راهکار هر گزارش مربوط به قسمت خودش می باشد و منبع داده قسمتهای مختلف با هم متفاوت می باشند. برای همین نمی توانید گزارش مربوط به یک بخش را در بخش دیگر بطور کامل بارگزاری نمایید. دو گزارش از دو بخش مختلف حتی اگر از نظر ظاهری هم شباهتهایی با هم داشته باشند به دلیل تفاوت منبع داده با هم یکسان نمی باشند.

نقل قول:درضمن امکان پکاپ از دیتابیس چه از داخل نرم افزار چه در محیط اس کیو ال وجود نداره. چه راهکاری را برای اینجانب پیشنهاد می کنید؟

امکان بک آپ گیری بعدها و در نسخه های بروز رسانی اضافه شده است و به همین دلیل در نسخه رایگان وجود ندارد. البته با تکنیکهایی می توانید اینکار را انجام دهید.

روش اول : می توانید سرویس اس کیو ال سرور را موقتا stop کنید و از کل پوشه Database که در مسیر نصب برنامه قرار دارد یک کپی تهیه کنید.
روش دوم : این روش کمی مهارت اس کیو الی می خواهد و معمولا ادمین شبکه ها در شرکت ها با آن آشنا هستند، به این شکل است که نسخه کامل اس کیو ال سرور را نصب کنید و از داخل خود محیط اس کیو ال سرور از دیتابیس هایتان می توانید بک آپ بگیرید. یک نکته در همین زمینه : نسخه اس کیو ال سروری که ما برای دانلود در سایت قرار داده ایم نسخه اکسپرس می باشد و این امکان را ندارد. باید خودتان نسخه کامل را نصب نمایید.

از لینک زیر می توانید نسخه کامل اس کیو ال سرور 2008 را دانلود نمایید :

دانلود نرم افزار اس کیو ال سرور 2008 با لینک مستقیم . Download Microsoft SQL Server 2008 Developer Edition
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355333
مرسی خیلی ممنون عالی بودش.
آدرسهای ارجاع