پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: چند نوع حواله در نسخه کامل سیستم یکپارچه وجود دارد؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام، احتراما میخواستم از حضورتان سوال کنم چند نوع حواله در سیستم وجود دارد؟ اگر نسخه کامل با آخرین بروزرسانی زا خریداری کنم امکان صدور حواله ضایعات یا حواله امانی یا مصرف مرکز هزینه وجود دارد بطور کلی چند نوع سند حواله و یا چند نوع رسید انبار در سیستم طراحی گردیده است. با تشکر از زحمات تیم تولید وطراحی نرم افزار و تمامی دست اندرکاران مجموعه.
با سلام

نقل قول:احتراما میخواستم از حضورتان سوال کنم چند نوع حواله در سیستم وجود دارد؟ اگر نسخه کامل با آخرین بروزرسانی زا خریداری کنم امکان صدور حواله ضایعات یا حواله امانی یا مصرف مرکز هزینه وجود دارد بطور کلی چند نوع سند حواله و یا چند نوع رسید انبار در سیستم طراحی گردیده است.

انواع حواله ها در نسخه آخر (نسخه 3.9.2.0) به شرح زیر می باشد.

1. نامشخص (این گزینه در واقع همان عادی است)،
2. برگشت از خرید،
3. انتقال به انبار دیگر،
4. فروش.

انواع رسیدها نیز به شرح زیر می باشند :

1. نامشخص (این گزینه در واقع همان عادی است)
2. موجودی ابتدای دوره،
3. خرید،
4. انتقال از انبار دیگر،
5. برگشت از فروش.

یک نکته مهم در همین باره : اگر صرفا از نرم افزار انبارداری راهکار استفاده می کنید می توانید همه رسیدها و حواله ها را از نوع "نامشخص" که در واقع همان عادی می باشد ثبت نمایید و در قسمت توضیحات نوع مورد نظرتان را برای امکان جستجو و دسته بندی وارد نمایید.

انواع رسید و حواله هایی که در سیستم یکپارچه راهکار معرفی شده اند صرفا یک عنوان نمی باشند و در واقع هر کدامشان دارای مکانیزم خاص و برنامه نویسی خاص خودشان می باشد و به همین دلیل ما نمی توانیم این انواع را همینطوری اضافه نماییم. بعنوان مثال دلیل اینکه نوع رسید "خرید" وجود دارد اینست که سیستم تدارکات و خرید طراحی شده است و به آن متصل است. و به همین دلیل است که مثلا نوع رسید "تولید" را هنوز اضافه نکرده ایم چون قسمت تولید نرم افزار هنوز طراحی نشده است تا به این نوع متصل گردد.

در واقع این انواع رسید و حواله ها مکانیزم هایی برای ارتباط با سایر بخشها هستند و اگر شخصی از سیستم انبار بصورت مستقل استفاده می کند حتی همان نوع خرید را هم که در سیستم موجود می باشد نباید استفاده کند و برای همان هم "نامشخص" را انتخاب نماید.

با تکمیل بخشهای مختلف سیستم این انواع متناسب با آن بخشها اضافه می گردند.
آدرسهای ارجاع