04-05-2017, 06:32 PM
سلام
بعضی از مشتریهای سازمانی ما مثلا شهرداری روزانه خرید دارند و چون باید فاکتورها را بایگانی کنند هر روز فاکتور تحویل نمیگیرند و در پایان ماه فاکتور کل خرید را یکجا میخواهند
ما از قسمت گزارش اقلام فاکتور ها این کار را انجام میدهیم
مشکل اینجاست که نمیتوان جمع کل ردیفها و همینطور تخفیف ها و ... مثل فاکتور در پایان آن اضافه کرد
اگر این مورد هم در گزارشات اضافه کنید خیلی خوب میشود
و در اخر چرا همه کارکترها که در بخش فاکتورها هست در گزارشها نیست تا هر کس خواست بتواند از آن استفاده کند؟
بعضی از مشتریهای سازمانی ما مثلا شهرداری روزانه خرید دارند و چون باید فاکتورها را بایگانی کنند هر روز فاکتور تحویل نمیگیرند و در پایان ماه فاکتور کل خرید را یکجا میخواهند
ما از قسمت گزارش اقلام فاکتور ها این کار را انجام میدهیم
مشکل اینجاست که نمیتوان جمع کل ردیفها و همینطور تخفیف ها و ... مثل فاکتور در پایان آن اضافه کرد
اگر این مورد هم در گزارشات اضافه کنید خیلی خوب میشود
و در اخر چرا همه کارکترها که در بخش فاکتورها هست در گزارشها نیست تا هر کس خواست بتواند از آن استفاده کند؟