پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تفاوت تاریخ سیستم با تاریخ سرور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام هنگامی که نرم افزار را اجرا می کنم پیغام می دهد " تاریخ سیستم با تاریخ سرور متفاوت می باشد" البته تا کنون این مسئله مشکلی را بوجود نیاورده چگونه میتوانم این مسئله را حل نمایم با تشکر
با سلام.
این مساله مانع کارکرد نرم افزار نمی شود. صرفآ حالت هشدار دارد.
منظور از سرور اس کیو ال سرور می باشد.
در کنترل پنل ویندوز گزینه Regional and Settings را بررسی کنید و در تب Format مطمئن شوید که گزینه Persian انتخاب شده است.
لطفآ نتیجه را به ما نیز اطلاع دهید.
ضمن عرض تشکر از شما
مواردی را که بیان فرموده بودید بررسی نمودم اما همچنان پیغام مورد نظر ظاهر می شود

به پیوست تصویر پیغام خطا بحضور ارسال می گردد
یک سوال :
آیا از نرم افزار در شبکه استفاده می کنید. یا نسخه تک کاربره؟
اگر از نسخه شبکه استفاده می کنید تاریخ سرور را اصلاح نمایید.
با عرض معذرت و ضمن تشکر از نسخه تک کاربره استفاده می کنم چگونه تاریخ سرور را تغییر دهم
با عرض معذرت از شما دوست گرامی، این مشکل به تیم فنی راهکار سافت منتقل شد. به محض اصلاح آن نسخه بروز رسانی جدید در سایت قرار خواهد گرفت.
(04-02-2015 10:21 PM)تیم پشتیبانی راهکار نوشته: [ -> ]با عرض معذرت از شما دوست گرامی، این مشکل به تیم فنی راهکار سافت منتقل شد. به محض اصلاح آن نسخه بروز رسانی جدید در سایت قرار خواهد گرفت.

سلام. آيا اين مشكل در نسخه هاي جديد رفع شده است؟
با سلام.
بله این مشکل در حال حاضر وجود ندارد و مرتفع شده است.
آدرسهای ارجاع