پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ویرایش فاکتور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
در نرم افزار فروشگاهی برای متصدی فروش گزینه افزودن فاکتور فروش و ویرایش فاکتور را فعال کرده ام. حالا متوجه شده ام فروشنده جهت ویرایش فقط زمان محدودی وقت دارد و مثل ادمین نیست که به کل تاریخها دسترسی داشته باشد.
ممکن است بفرمایید این زمان چه مدت است؟
با سلام

نقل قول:در نرم افزار فروشگاهی برای متصدی فروش گزینه افزودن فاکتور فروش و ویرایش فاکتور را فعال کرده ام. حالا متوجه شده ام فروشنده جهت ویرایش فقط زمان محدودی وقت دارد و مثل ادمین نیست که به کل تاریخها دسترسی داشته باشد.
ممکن است بفرمایید این زمان چه مدت است؟

به این شکل نیست که زمان محدودی به ویرایش دسترسی داشته باشد. در این زمینه دسترسی های زیر وجود دارد که در ادامه توضیح خواهم داد.

1. امکان مشاهده اسناد سایر کاربرها
2. امکان ویرایش اسناد سایر کاربرها
3. امکان مشاهده اسناد قطعی شده
4. امکان ویرایش اسناد قطعی شده

در مورد مشاهده و ویرایش اسناد کاربرها بطور کلی می توانید به یک کاربر اجازه این کارها را بدهید و یا اینکه این مجوز را به او ندهید.
در مورد اسناد قطعی شده، تاریخ قطعی شدن دست شما می باشد . مثلا می توانید هر روز اسناد را قطعی کنید و یا اینکه مثلا هر هفته یکبار یا هر ماه یکبار این کار را انجام دهید. ضمن اینکه حتی می توانید به یک کاربری این مجوز را بدهید که حتی اسناد قطعی شده را نیز ویرایش کند.

در مورد قطعی کردن اسناد :
وارد منوی "عملیات - قطعی کردن اسناد" شوید. فرم قطعی کردن مشابه تصویر زیر نمایان می شود.

[عکس: 3a1_article_0009.png]

اگر دقت کنید در این فرم شما یک گزینه به نام "تا تاریخ" دارد. اگر شما تاریخ امروز را انتخاب کنید کلیه اسنادی را که در قسمت پایین تیک خورده اند از روز اول تا تاریخ انتخاب شده قطعی می گردند. حالا شما این انتخاب را دارید که مثلا به جای تاریخ روز، تاریخ یکماه قبل ، یک هفته قبل و یا هر تاریخ دیگری را انتخاب نمایید.
آدرسهای ارجاع