پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: سوال در مورد گزارش لیست بدهکاران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نقل قول:کاربر : javadi

با سلام و احترام
در گزارش لیست بدهکاران میخواستم سوال کنم که آیا امکان اضافه کردن بعضی فیلد ها امکان داره . در لیستی که نمایش میده کد شخص . مانده بدهی.تلفن و آدرس هست . اگه امکانی گذاشته بشه مثل سایر گزارش ها . مثلا . من میخوام گزارشی داشته باشم که علاوه بر فیلد های که موجود ، میخوام بدونم هر طرف حساب بابت چه کالای بدهکار شده و کل مبلغ خریدش چقدره .
یک گزارش فوری اضافه کردین ولی من نمی تونم باهاش کار کنم . ممنون از راهنمای شما
با سلام

نقل قول:من میخوام گزارشی داشته باشم که علاوه بر فیلد های که موجود ، میخوام بدونم هر طرف حساب بابت چه کالای بدهکار شده و کل مبلغ خریدش چقدره .

این قابلیتی که می فرمایید هم اکنون در نرم افزار موجود می باشد. به تصویر زیر که مربوط به لیست بدهکاران می باشد دقت نمایید. مخصوصا قسمتی که با رنگ زرد هایلایت شده است و سپس توضیحات پایین تصویر را بخوانید.

[عکس: bqjs_capture.png]

همانطور که در تصویر مشخص است در کنار کد هر شخص یک دکمه با علامت [...] قرار دارد که اگر روی آن کلیک کنید تقریبا همه آمارهای مربوط به آن شخص بدهکار در یک صفحه به شما نمایش داده می شود. بعد از کلیک روی دکمه با علامت [...] پرونده شخص نمایان می شود و در همان پرونده شخص می توانید ریز فاکتورها، کالاها، دفتر حساب و ... (کلی اطلاعات دیگر در مورد آن شخص) را یکجا مشاهده نمایید. به تصاویر زیر دقت کنید.

[عکس: fiau_capture3.png]

[عکس: iu2r_capture4.png]

[عکس: 96ea_capture5.png]


نقل قول:یک گزارش فوری اضافه کردین ولی من نمی تونم باهاش کار کنم .

گزارش ساز فوری راهکار هنوز تکمیل نشده است و در دست تکمیل می باشد، در واقع قابلیت اصلی آن دانلود گزارش از سرور راهکار می باشد که در نسخه بعد رونمایی می شود.
[عکس: bqjs_capture.png]

همانطور که در تصویر مشخص است در کنار کد هر شخص یک دکمه با علامت [...] قرار دارد که اگر روی آن کلیک کنید تقریبا همه آمارهای مربوط به آن شخص بدهکار در یک صفحه به شما نمایش داده می شود. بعد از کلیک روی دکمه با علامت [...] پرونده شخص نمایان می شود و در همان پرونده شخص می توانید ریز فاکتورها، کالاها، دفتر حساب و ... (کلی اطلاعات دیگر در مورد آن شخص) را یکجا مشاهده نمایید.

[/quote]
این قابلیت در نرم افزار رایگان وجود نداره
درسته؟
با سلام

بله همینطور است. این قابلیت بعدها در نسخه های بروز رسانی اضافه شده است. و در نسخه رایگان نمی باشد.
آدرسهای ارجاع