پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: اطلاعات سرفصل جهت تعریف صندوق در خزانه داری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
صندوقی را در سیستم خزانه داری تعریف کرده و برای اطلاعات سرفصل جهت صدور سند اتوماتیک موجودی صندوق را کد 111001 در نظر گرفته ام اما برای اسناد دریافتنی برای صندوق نمی دانم چه کدی را انتخاب کنم چون ممکن است وجه دریافتی بابت فروش کالا باشد یا وصول طلب یا از طرق دیگر وجه به صندوق واریز گردد که بالطبع طرف آن هم در حسابداری (جهت ایجاد سند اتوماتیک) متفاوت خواهد بود. لطفا راهنمایی ام کنید.
با سلام

نقل قول:صندوقی را در سیستم خزانه داری تعریف کرده و برای اطلاعات سرفصل جهت صدور سند اتوماتیک موجودی صندوق را کد 111001 در نظر گرفته ام اما برای اسناد دریافتنی برای صندوق نمی دانم چه کدی را انتخاب کنم چون ممکن است وجه دریافتی بابت فروش کالا باشد یا وصول طلب یا از طرق دیگر وجه به صندوق واریز گردد که بالطبع طرف آن هم در حسابداری (جهت ایجاد سند اتوماتیک) متفاوت خواهد بود. لطفا راهنمایی ام کنید.

در اینجا سرفصل مربوط به اسناد دریافتنی نزد صندوق مد نظر است که در واقع برای ایجاد اسناد اتوماتیک چکهای دریافتی کاربرد دارد و این تنوع را که شما می فرمایید ندارد. در واقع برای هر صندوق دو سرفصل اتوماتیک از شما پرسیده می شود. یکی سرفصل مربوط به موجودی صندوق که وجوه نقد را شامل می گردد و دیگری سرفصل مربوط به اسناد دریافتنی نزد صندوق که همان چکها و سایر اسناد می باشند.
در مورد فروش و سایر اتوماسیونها یکسری سرفصلهای دیگر در همان قسمت مربوط به خودش از شما پرسیده می شود که تکمیل کننده اطلاعات مورد نیاز برای تولید سند اتوماتیک می باشد.
متشکرم
پیشنهاد می دهم یک امکان اضافه شود تا بتوان در صورت لزوم هنگام ثبت تراکنش مالی سرفصل پیش فرض را تغییر داد و اگر نیازی به تغییر نبود سیستم از همان پیش فرض استفاده کند.
با سلام

نقل قول:پیشنهاد می دهم یک امکان اضافه شود تا بتوان در صورت لزوم هنگام ثبت تراکنش مالی سرفصل پیش فرض را تغییر داد و اگر نیازی به تغییر نبود سیستم از همان پیش فرض استفاده کند.

این مورد را به عنوان یک پیشنهاد تیم فنی منتقل کردیم.

از اطلاع رسانی شما سپاسگزاریم.
آدرسهای ارجاع