پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشاهده مانده حساب تا فاکتور مورد نظر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
آیا راهی وجود دارد که در چاپ فاکتور به جای مانده کل حساب تا امروز مانده تا فاکتور مورد نظر نمایش داده شود .
مثلا اگر فاکتور چند روز پیش طرف حساب چاپ کنیم مانده کل تا همان فاکتور نمایش داده شود.
با سلام

نقل قول:آیا راهی وجود دارد که در چاپ فاکتور به جای مانده کل حساب تا امروز مانده تا فاکتور مورد نظر نمایش داده شود .
مثلا اگر فاکتور چند روز پیش طرف حساب چاپ کنیم مانده کل تا همان فاکتور نمایش داده شود.

چنین امکانی در نرم افزار وجود ندارد. در واقع این تنها فاکتورها نیستند که در مانده حساب اشخاص تاثیر می گذارند و عوامل متنوعی می تواند در مانده حساب اشخاص تاثیر گذار باشد. و به نوعی مانده حساب شخص تا فاکتور خاص در برنامه راهکار معنایی نمی دهد.
اما مانده تا تاریخ خاص وجود دارد و می توانید از گزارش دفتر حساب مانده ها را تا هر تاریخی که مد نظرتان باشد گزارشگیری نمایید.
برای خودم از گزارش دفتر حساب استفاده میکنم اما گاهی مشتری میخواد بداند تا فلان فاکتور چقدر بدهی داشته و باید برای او از روی دفتر حساب توضیح دهم و چاپ کنم و بعضی از آنها متوجه نمیشوند اما من میخواهم فاکتور خرید که کرده اند را چاپ کنم و مانده اونها تا تاریخ فاکتور چاپ شده نمایش داده شود
درست است که عوامل زیادی در مانده حساب تاثیر دارد اما وقتی یک فاکتور صادر میشود همه اون عوامل تا تاریخ صدور لحاظ شدند و مانده حساب طرف حساب تا آن فاکتور مشخص هست و در فاکتور قابل چاپ هست.
حال اگر بعد از آن تاریخ چند فاکتور دیگه زده شود و ما فاکتور چند روز پیش را فراخوانی و چاپ کنیم کل مانده حساب تا حال حاضر را نمیاش میدهد در صورتی که من میخواهم مانده حساب فکتور تا تاریخی که همان فاکتور زده شده نمایش دهد.
با سلام

در حال حاضر چنین امکانی در نرم افزار وجود ندارد. این مورد را به تیم فنی منتقل می کنیم تا روی آن تحلیل انجام دهند و در صورت امکان در نرم افزار بگنجانند.
آدرسهای ارجاع