پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تعریف الگوی چک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
در قسمت کنترل پنل/ پرینتر و دیوایسز طبق آموزش سایت یک فرم جدید ایجاد کرده ام اما وقتی در الگوی چاپ چک تنظیمات چاپ را می زنم در انتخاب کاغذ پرینتر نمایش داده نمی شود. لطفا راهنمایی فرمایید.
با سلام

نقل قول:در قسمت کنترل پنل/ پرینتر و دیوایسز طبق آموزش سایت یک فرم جدید ایجاد کرده ام اما وقتی در الگوی چاپ چک تنظیمات چاپ را می زنم در انتخاب کاغذ پرینتر نمایش داده نمی شود. لطفا راهنمایی فرمایید.

این قسمت از نرم افزار یکسری تغییرات در بروز رسانی ها داشته است. تصویر زیر را که از آخرین تغییرات این قسمت می باشد ببینید.

[عکس: oiwa_168.png]

همانطور که در تصویر نیز می بینید، ابتدا پرینتر مورد نظر را انتخاب کرده و سپس کاغذ های مربوط به آن پرینتر به شما نشان داده می شود.

یک نکته مهم در این زمینه : برخی پرینترها از همه اندازه ها پشتیبانی نمی کنند و این مورد در واقع محدودیت خود پرینتر می باشد، در نرم افزار چاپ چک راهکار طراحی طوری صورت گرفته است که هر قابلیتی که پرینتر شما داشته باشد می توانید از آن بهره مند شوید و در تنظیمات الگوی چاپ دقیقا باید مشخص کنید که از کدام پرینتر برای چاپ چک می خواهید استفاده نمایید.
در اصل مشکل اینجاست علیرغم اینکه در تعریف print server properties نوع کاغذی به نام ملی 1 ایجاد کرده ام اما در قسمت انتخاب کاغذ از پرینتر نرم افزار ملی 1 وجود ندارد. لطفا راهنمایی فرمایید.
جهت سهولت تصاویر را پیوست می کنم.
با سلام

نقل قول:در اصل مشکل اینجاست علیرغم اینکه در تعریف print server properties نوع کاغذی به نام ملی 1 ایجاد کرده ام اما در قسمت انتخاب کاغذ از پرینتر نرم افزار ملی 1 وجود ندارد. لطفا راهنمایی فرمایید.
جهت سهولت تصاویر را پیوست می کنم.

تصاویر را بررسی کردیم و حق با شماست. این مورد نیاز به بررسی از نزدیک دارد. لطفا در این زمینه خاص از طریق تلگرام با شماره 09106790876 همکاران ما ارتباط برقرار سازید تا از نزدیک موضوع را روی کامپیوتر شما بررسی کنند.
آدرسهای ارجاع